#آبادان



یگانه خدامی
خبرنگار
خبر استفاده تعدادی از سهمیه واکسن پاکبان‌های آبادان توسط شهرداری و شورای شهر آبادان عصبانیت و ناراحتی کاربران ایرانی را همراه داشت.
توضیح شهردار آبادان که گفت برای اینکه ترس پاکبان‌ها از زدن واکسن بریزد و به درخواست خود آنها واکسن زده‌اند عصبانیت‌ها را بیشتر کرد. بخصوص پس از اینکه اعلام شد در علی آباد کتول هم اتفاق مشابهی رخ داده است:
  «‏یعنی هرجا واکسنی رفته و کسی نزده این طور درباره‌اش تصمیم گرفتن؟ بگید که این طور نیست و فقط در آبادان و گلستان اتفاق افتاده.»
   «‏شهردار آبادان: خود پاکبانان خواستند ما واکسن بزنیم! پ.ن: وقاحت اگر زبان داشت...»
   «‏مهم‌تر... فرایندی است که طی آن کسی شهردار می‌شود که می‌تواند اسمش را توی لیست پاکبانان بگنجاند و ماسکش را از صورت برندارد تا توی صف واکسن شناخته نشود و حق یکی از ضعیف‌ترین و شریف‌ترین اقشار جامعه را برای نفع شخصی بدزدد.»
   «‏اگر زمانی که ‎شهردار اهواز با سوءاستفاده از سهمیه ‎پاکبان‌ها خود را واکسینه کرد، بلافاصله از شهرداری ‎اهواز برکنار میشد و با او برخورد قضایی میشد، هیچ گاه شورای شهر و شهرداری ‎آبادان جرأت دست درازی مجدد به خود نمی‌دادند.»
   «آدم می‌ترسه مثل داستان سیلی وسرباز و خط ویژه آخر سر، پاکبان‌ها مقصر شناخته بشن!»
   «‏حالا که شهردار و مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان قاطی پاکبان‌ها رفتن واکسن کرونا زدن، به نظرم بهترین کار اینه که به مدت حداقل دو سال مثل بقیه پاکبان‌ها خیابون‌های آبادان رو جارو بکشن و زباله‌ها رو جمع کنن!.اینطوری واکسن‌شون حلال میشه»
   «‏من منتظر نشستم ببینم چه برخوردی میکنن با اعضای شورای شهر»
  «‏داستان ‎واکسن در ‎شهرداری آبادان را بگذارید کنار شهید ‎مهدی باکری که وقتی گفتند برگرد گفت، بچه‌ها را رها نمیکنم برگردم.»
   «‏آیا اجازه داریم به‌عنوان مطالبه، خواهان برکناری اعضای شورای شهر و شهردار آبادان به‌دلیل این راهزنی باشیم؟ پ.ن: واکسن پاکبان اخه بالا کشیدن داره؟»
   «‏شهردار آبادان انگار فقط برای واکسن کرونا احساس مسئولیت کرده تا تردید زدایی کنه، چرا هیچ وقت تلاش نکرد یک سال حقوق رفتگر بگیره یا یک‌روز کوچه‌های شهر رو جارو کنه تا ببینه رفتگرها چی می‌کشن.»
   «‏بعد از سوءاستفاده از سهمیه واکسن پاکبانان آبادان، حالا نوبت به علی آباد کتول رسید»
   «‏بهترین مجازات برای شورای شهر آبادان که برای تزریق واکسن خودشون رو پاکبان جا زدن، دوسال پاکبانی بدون مزده»
  «‏کاش فقط به‌خاطر واکسن خودتونو جای پاکبان‌ها جا نمیزدین. موقع پرداخت حقوقشونم مث اونا حقوق میگرفتین....»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7605/2/574597/2
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها