انفجار مرگبار در تهرانپارس




گروه حوادث: نشت گاز و انفجار در خانه‌ای سه‌طبقه در تهرانپارس یک کشته و دو مصدوم بر جا گذاشت. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۰:۲۹ صبح جمعه حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در تهرانپارس به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. با اعزام دو ایستگاه به محل حادثه مشاهده شد، ساختمان مسکونی که دارای سه طبقه روی سطح و یک طبقه در زیرمین بود، منفجر شده و آتش گرفته است. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد کانون این آتش‌سوزی و انفجار در واحد حدوداً ۵۰ متری واقع در زیرزمین بوده که موجب حریق و شکستگی شیشه درها وپنجره‌های ساختمان مذکور و ساختمان‌های اطراف آن شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: به‌گفته شاهدان هنگام وقوع حادثه یکی از ساکنان که مردی حدوداً ۳۷ ساله بود، متوجه بوی گاز شده و برای بررسی آن به زیرزمین رفته بود. اما هنگامی که این فرد در حال بررسی موضوع بوده انفجار رخ داده و شدت آن به حدی بوده که این فرد به تأیید عوامل اورژانس در دم جان خود را از دست داد. جسد این فرد قبل از رسیدن عوامل آتش‌نشانی از سوی شهروندان به بیرون از ساختمان منتقل شده بود.
ملکی با اشاره به مصدومان این حادثه تصریح کرد: مردی حدوداً ۳۴ ساله هم که داخل این واحد مسکونی حضور داشت دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدید شد و علاوه بر او پیرمردی ۷۰ ساله هم در طبقه فوقانی دچار مصدومیت سطحی ناشی از برخورد شیشه شده بود که هر دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.
وی درباره علت این حادثه نیز گفت: بررسی اولیه کارشناسان حاکی از آن است که نشت گاز و ایجاد شعله سبب وقوع این حادثه شده، اما تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7605/12/574559/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها