حوادث جهان




مترجم آرزو کیهان

قتل سه کودک به دست مادر

زن امریکایی پس از قتل 3 فرزند کوچکش در خانه با یک خودروی وانت سرقتی پا به فرار گذاشت.به‌ گزارش کرایم، متهم «لیلیانا کاریلو» 30 ساله فرزندان خود را در خانه‌اش در لس آنجلس امریکا به قتل رسانده و قصد فرار داشته است.
گزارش‌های پلیس لس آنجلس نشان می دهد که مادر بزرگ کودکان هنگام بازگشت به خانه با اجساد خونین نوه‌های 3 ساله، 2 ساله و 6 ماهه‌اش روبه‌رو شده و با اداره پلیس تماس گرفته است؛ مأموران پلیس چند ساعت پس از جنایات این زن را در حالی‌که تلاش می‌کرد با یک خودرو فرار کند متوقف و دستگیر کردند.سخنگوی پلیس اعلام کرد که این زن باید در بازجویی انگیزه خود را از قتل فرزندانش با چاقوی آشپزخانه بیان کند.


تمساح 8 متری پسربچه را بلعید

جسد پسر 8 ساله که از سوی یک تمساح 8 متری بلعیده شده بود با کمک روستاییان بیرون کشیده شد.
به گزارش میرر، این پسربچه در حال شنا در رودخانه اندونزی بوده که توسط تمساح غول پیکر بلعیده شد.
با ناپدید شدن این کودک جست‌وجوها برای یافتن وی آغاز شد و روستاییان «کالیمانتان» با دیدن شکم برآمده تمساح او را شکار کرده و بعد از پاره کردن شکم این حیوان جسد پسربچه را بیرون کشیدند.
به گفته مقام‌های محلی، روستاییان اغلب برای استحمام و آوردن آب برای پخت و پز به رودخانه می‌روند و تمساح‌ها نیز از این فرصت استفاده کرده و کودکان را می‌بلعند.رئیس آژانس حفاظت از منابع طبیعی بیان کرد که در سال 2013 میلادی در این منطقه مجوز پرورش تمساح آب شور گرفته شد به شرطی که برای بومیان منطقه مزاحمتی ایجاد نکند اما به‌نظر می‌رسد تمساح‌ها دردسرساز شده از این‌رو باید ایمن‌سازی بیشتری در این منطقه صورت گیرد.

میمون انگشت یک بچه را کند

میمون باغ وحشی در کشور پرتغال انگشت پسر 5 ساله را که به قفسش نزدیک شده بود، کند.
به گزارش دیلی میل، این پسر خردسال به همراه خانواده‌اش در حال بازدید از قفس میمون‌‌های باغ وحش «سانتو ایناسیو» پرتغال بود که دستش را به سمت قفس دراز کرد اما ناگهان میمون انگشت این پسر را گاز گرفته و به حدی کشید که انگشت بچه قطع شد.در پی این حادثه پسربچه فوراً به بیمارستان منتقل شده است. در پی گزارش‌های موجود پس از حادثه یکی از افسران پلیس انگشت پسربچه را پیدا کرده و به پزشکان تحویل داد اما روشن نیست که آیا انگشت دوباره پیوند شده است یا نه؟
سخنگوی باغ‌وحش بیان کرد که بارها به مردم هشدار داده شده که به قفس حیوانات بیش از حد نزدیک نشوند زیرا احتمال وقوع چنین حوادثی همیشه وجود دارد.

دو قتـــل در پرونده افسر پنتاگون

افسر پنتاگون به جرم قتل دو مرد و تهدید یک زن کارتن خواب به مرگ با اسلحه دستگیر و راهی زندان شد.
به گزارش کرایم، «دیوید هال دیکسون» افسر نیروی پنتاگون امریکا روز شنبه به قتل «دومینیک ویلیامز» 32 ساله و «جیمز لیونل جانسون» 38 ساله در پارک تاکوما متهم شده است.
گزارش‌های پلیس نشان می‌دهد این افسر پلیس در یک فیلم ضبط شده اسلحه خود را به سمت زنی بی‌خانمان که وارد لابی یک آپارتمان شده گرفته و او را تهدید به مرگ کرده است.با انتشار فیلم متهم دستگیر و تحقیقات در ارتباط با تهدید زن و پرونده قتل‌های این افسر پلیس آغاز شد.
در آخرین اطلاعات به‌دست آمده روشن شد که متهم پس از تهدید زن بی‌خانمان اسپری فلفل به‌صورت او پاشیده تا وی را از ساختمان دور کند. در تحقیقات بیشتر روشن شد که «دیوید» ادعا کرده دو قربانی را به این دلیل کشته که تصور می‌کرده آنها دو مجرم فراری بوده‌اند که با خودرو وارد پارک شده و جان مردم را به خطر انداخته‌اند این در حالی است که کارآگاهان توضیحات متهم را کافی ندانسته و ادعاهای ضد و نقیضی در گفته‌های این افسر پنتاگون یافته‌اند از این‌رو تحقیقات بیشتری در این ارتباط صورت خواهد گرفت.







آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7601/12/574099/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها