اخبــــار




عزیزی خادم: نگاه شایسته‌سالاری داریم

مراسم معارفه علیرضا امامی فر رئیس مرکز ملی فوتبال صبح دیروز با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی و طهمورث حیدری ( اعضای هیأت رئیسه) برگزار شد. عزیزی خادم، در این مراسم گفت: «ما نگاه مان توسعه محور بوده و با پیشبرد اهداف خود فصل نوینی در برنامه‌ریزی جدید فدراسیون فوتبال، حکمفرما خواهد شد. اراده ما قوی و مستحکم است و در همین راستا قدم برخواهیم داشت. فدراسیون فوتبال بستر لازم برای نگاه آکادمیک و روند برنامه‌ریزی ایجاد خواهد کرد. نگاه ما شایسته‌سالاری بوده و با تغییرات، درصدد آن هستیم که با اجرای برنامه‌های خود با نگاه اقتصادی فوتبال و تغییراتی که رخ می‌دهد، به سمت آکادمیک بودن و کارآمد شدن بیش از پیش، پیش رویم. فضای ما و نگاه‌مان چیزی است که به آن اعتقاد داریم و تمام سعی ما بر این است که با عدالت پیش رویم و از صیانت فدراسیون فوتبال دفاع و حمایت خواهیم کرد.» امامی‌فر هم گفت: «متوجه شدم اهداف عزیزی خادم دانش بنیان بوده و به علم توجه می‌شود و به دنبال توسعه و پیشبرد فوتبال کشور هستند. بر همین اساس تأخیر نکرده و پاسخ مثبت به این پیشنهاد دادم. چندین سال منتظر چنین دیدگاهی بودم. سعی می‌کنم با تمام وجودم در این کار انرژی بگذاریم. من به کار گروهی اعتقاد دارم و در همین راستا برنامه‌هایم را پیش می‌برم.»

مرفاوی و عمران‌زاده دستیاران فکری در نفت

محمود فکری در حالی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان انتخاب شده که به گزارش فارس، صمد مرفاوی و حنیف عمران‌زاده 2 دستیار فکری در استقلال و نساجی با وی در نفت مسجدسلیمان حضور خواهند داشت و حضور این نفرات در کنار سعید عزیزیان در این تیم قطعی شده است. حمزه حدادی و داریوش صادقی دیگر مربیان بومی هستند که فکری را در نفت مسجد سلیمان همراهی خواهند کرد.

علی کریمی مشاور خیبر خرم آباد شد

جادوگر فوتبال ایران پست جدید و غیرمنتظره‌ای را پذیرفت. مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد، علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس و بایرن مونیخ را که چندی پیش یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال بود به عنوان مشاور خود در این باشگاه منصوب کرد.

جایزه بهترین مهاجم لیگ پرتغال به طارمی رسید

مهدی طارمی، مهاجم پورتو برای سومین ماه متوالی جایزه بهترین مهاجم لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد. این جایزه در حالی به طارمی رسید که او چند هفته متوالی است که برای پورتو گل نمی‌زند و روی عدد 9 متوقف شده است.

جهانبخش و 8 بازیکن دیگر برایتون در لیست فروش

گراهام پاتر، سرمربی برایتون که در تلاش برای ماندن در لیگ برتر است، می‌خواهد 9 بازیکن خود را به فروش رساند. این فصل هم برای علیرضا جهانبخش خوب پیش نرفت و پس از چند بازی خوب در ابتدای فصل، بازیکن ایرانی به دلیل مصدومیت از حضور در ترکیب برایتون بیرون رفت و پس از آن و با بازگشت به لیست برایتون نیز نتوانست در ترکیب گراهام پاتر قرار گیرد. او یکشنبه و در مقابل منچستریونایتد دقیقه 88 وارد میدان شد ولی زمانی کافی برای درخشش نداشت. حالا و طبق گزارش روزنامه‌ ایندیپندنت، جهانبخش در کنار 8 بازیکن دیگر در لیست فروش برایتون در تابستان قرار گرفته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7598/10/573803/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها