حوادث جهان



مترجم آرزو کیهان

زندان برای شوهری که از مرگ همسرش خبر داد

مرد امریکایی برای کمک به همسر کلاهبردارش وانمود کرد او مرده است تا در جلسه محاکمه حاضر نشود اما با افشای این دروغ خودش نیز بازداشت شد. به گزارش کرایم، «ردلی ویلر» متهم است که وانمود کرده همسرش فوت شده تا در جلسه دادرسی پرونده کلاهبرداری‌اش در دادگاه ویرجینیای امریکا حاضر نشود.
با ادعای این مرد، تحقیقات پلیس در این ارتباط آغاز شد و روشن شد که همسر «ردلی» زنده است و تنها قصد فرار از حضور در دادگاه را داشته از این‌رو این زن و شوهر با هم دستگیر و راهی زندان شدند.
سخنگوی پلیس ویرجینیا بیان کرد که این نخستین‌ باری نیست که ما با مرگ‌های جعلی برای فرار از قانون روبه‌رو هستیم از این رو در صورت بروز چنین شرایطی تحقیقات دقیقی در این زمینه آغاز می‌شود و در صورت جعلی بودن مرگ با متخلفان برخورد خواهد شد.‌‌

اخراج دو پلیس بعد از کتک زدن مرد بدون ماسک

پلیس هند مرد جوانی را که  قصد داشت بدون ماسک به ملاقات پدرش در بیمارستان «مادیا پرادش» برود به باد کتک گرفت.
به گزارش ان‌دی‌تی، «کریشنا کی یر» راننده 35 ساله هنگام ملاقات با پدرش ماسکش زیر چانه‌اش بوده و همین موضوع باعث عصبانیت مأموران پلیس هند شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. تصاویر و فیلم این مرد جوان که زیر مشت و لگد و دست و پای مأموران پلیس افتاده، سوژه رسانه‌های اجتماعی شد. بنابر گزارش‌های موجود، این دو پلیس ابتدا قصد داشتند تا این راننده را بازداشت کنند اما هنگامی که با مقاومت وی روبه‌رو شده‌اند، او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. این درحالی است که پسر خردسال وی که شاهد ماجرا بوده مدام فریاد می‌کشید و درخواست کمک می‌کرده است اما هیچ یک از رهگذران کمکی به او نکرده و تنها نظاره‌گر ماجرا بوده‌اند. با انتشار فیلم رفتار خشن  پلیس، هر دو مأمور از کارشان تعلیق شده و سخنگوی پلیس اعلام کرد که در حال پیگیری این حادثه است.

راز عجیبی که عروسی زوج چینی را به هم زد

جشن عروسی زوج چینی هنگامی که مادرشوهر متوجه شد عروس، همان دختر گم شده خودش است به هم خورد.
به‌گزارش دیلی میل، زن چینی در روز عروسی پسرش هنگام ملاقات با عروس ناگهان با دیدن نشانه روی دست او متوجه شد این دختر همان فرزند گم شده خودش است.
مادر داماد وقتی این نشانه را دید از خانواده عروس پرسید که آیا او دختر واقعی‌شان است و آنها نیز عنوان کردند که دخترشان را 20 سال پیش کنار جاده پیدا کرده و او را به فرزند خواندگی قبول و بزرگ کرده‌اند.
با روشن شدن این ماجرا مادرشوهر که از دیدن دختر گم شده‌اش پس از 20 سال شوکه شده بود او را در آغوش گرفت و مراسم عروسی منتفی شد.
این زن به خبرنگاران گفت که 20 سال پیش دختر خود را گم کرده و به‌نظر می‌رسد خانواده دیگری او را کنار جاده روستایی در چین پیدا و بزرگش کردند اما این راز را برای 20 سال پنهان نگه داشته بودند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7598/8/573787/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها