با قرمز شدن دوباره رنگ کرونایی تهران صورت گرفت

تعطیلی دوباره سالن‌های نمایش


گروه فرهنگی: خبر قرمز شدن تهران خبر خوبی برای اهالی تئاتر نبود، تنها یک هفته از بازگشایی سالن‌های نمایش در تهران گذشته بود که وضعیت شهر تهران به‌لحاظ شیوع بیماری کرونا از رنگ نارنجی به رنگ قرمز تغییر کرد و همین مسأله باعث شد فعالیت گروه‌های سینمایی و تئاتری مجدداً متوقف شود. هفته گذشته با موافقت ستادملی مقابله با کرونا حوزه تئاتر و سینما از گروه سوم به مشاغل دسته دوم منتقل شدند و قادر آشنا در گفت‌وگو با «ایران» به این نکته اشاره کرده بود که فعالیت گروه‌های تئاتری تا زمانی مجاز خواهد بود که در وضعیت نارنجی یا زرد باقی بمانیم و اگر به وضعیت قرمز رسیدیم، ناچار هستیم فعالیت‌ها را متوقف کنیم.
به گفته مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق قاعده همیشگی، وقتی وضعیت به رنگ قرمز دربیاید، مشاغل گروه دوم هم تعطیل خواهند شد ولی از آنجا که دیروز، تعدادی بلیت تئاتر فروخته شده بود گروه‌های نمایشی، روز گذشته نمایش‌های خود را روی صحنه بردند و از امروز فعالیت‌های آنان تعطیل خواهد شد.
 12 گروه تئاتری که از پنجم فروردین در تماشاخانه‌های تهران روی صحنه رفته بودند، حالا دوباره باید اجراهای خود را متوقف کنند و منتظر عادی شدن شرایط و بازگشایی دوباره سالن‌ها باشند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7596/19/573570/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها