بازگشت ۹۴ واحد تولیدی به چرخه تولید در استان قزوین



قزوین - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در سال99 و در اوج تحریم‌های دشمنان با برنامه‌ریزی و حمایت‌های صورت گرفته، 94 واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشتند.
به گزارش ایلنا عیسی قبادی با اعلام این خبر گفت: با تلاش و هماهنگی صورت گرفته در سال ۱۳۹۹ نه تنها هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشد، بلکه ۹۴ واحد تولیدی قزوین از رکود خارج شده و به چرخه تولید بازگشتند.
قبادی با اشاره به اینکه امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» مزین شده است، افزود: رسالت ما در سال‌جاری، حمایت از رشد صنایع کوچک و کارگاهی است و برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های لازم در این زمینه با جدیت صورت خواهد گرفت. وی تأکید کرد: با توجه به اجرای طرح پردیس‌ها، در سال‌جاری تکمیل این پردیس‌ها، مهم‌ترین فعالیت اقتصادی استان در جهت توسعه اشتغالزایی در روستا و توانمند‌سازی روستاییان است و همچنین مهم‌ترین برنامه ما جهت رشد صنایع تبدیلی و فرآوری حوزه کشاورزی با توجه به ظرفیت‌های بومی روستاها خواهد بود.
قبادی در پایان گفت: با توجه به اینکه اجرای این طرح برای نخستین بار در کشور از سال گذشته در استان قزوین کلید خورد، امسال هم تلاش می‌کنیم با توسعه این پردیس‌های تولید روستایی بحران بیکاری و اشتغال را در روستاهای قزوین مرتفع کنیم و روند مهاجرت روستاییان به شهرها را معکوس کنیم.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7595/16/573413/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها