درگیـــری 2 برادر در ایستگاه مترو



گروه حوادث /    دو برادر که به خاطر اختلافات خانوادگی مدت‌ها با هم قهر بودند وقتی به‌طور اتفاقی در مترو همدیگر را دیدند پس از درگیری شدید کارشان به اداره پلیس کشید.
 سرهنگ سعید عطاءالهی، رئیس پلیس مترو تهران بزرگ روز گذشته با اعلام خبر بازداشت این دو برادر در ایستگاه مترو جوادیه  در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر نزاع و درگیری بین دو مرد در ایستگاه مترو جوادیه، مأموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. مأموران با حضور در محل دو مرد را مشاهده کردند که بشدت با یکدیگر درگیر شده بودند و یکی از آنها  با سلاح سرد قصد آسیب زدن به نفر مقابل را داشت.
وی با بیان اینکه درگیری این دو مرد جوان باعث ایجاد ازدحام بیش از حد جمعیت در سالن انتظار مترو شده بود، ادامه داد: مأموران پلیس مترو وارد عمل شدند و موفق به خلع سلاح فرد مهاجم و دستگیری هر دو مرد شدند.  در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که دو طرف درگیری با هم برادر هستند و بر سر اختلاف خانوادگی مدتی با یکدیگر قهر بوده و به‌صورت اتفاقی همدیگر را در ایستگاه مترو مشاهده کرده‌اند که منجر به این درگیری شده بود.
عطاءالهی با بیان اینکه پلیس با هرگونه ناامنی بشدت برخورد خواهد کرد، متذکر شد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7595/12/573402/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها