سـارقی که از کانال کولر وارد می شد



گروه حوادث / سارق حرفه‌ای که از راه کانال کولر وارد مغازه‌ای شده بود پس از دستگیری راز سرقت از خانه یک زن در روز اول عید را نیز فاش کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، نخستین روز فروردین زن میانسالی با مراجعه به کلانتری 159 بی‌سیم از سرقت خانه‌اش خبر داد و گفت: حدود ساعت 12 ظهر روز اول فروردین خانه‌ام را در حوالی خیابان «منصور» ترک کردم و حدود 2 ساعت بعد که برگشتم با قفل تخریب شده در حیاط مواجه شدم که پس از ورود به داخل منزل متوجه شدم یک دستگاه تلویزیون، دو عدد پتو و مقداری از اموال خانه‌ام به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال سرقت شده است.
سرهنگ کارآگاه «علی کنجوریان» رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: پس از این شکایت پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی فرستاده و موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت که کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی برای کشف سرنخ و رد پای سارق، عازم محل جرم شدند.
در حالی که بررسی‌ها آغاز شده بود کارآگاهان پایگاه ششم پس از بررسی صحنه جرم حین برگشت به پایگاه به یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای که به‌صورت مشکوک و یکطرفه در خیابان در حال عبور بوده برخورد کردند که پس از توقیف با بررسی خودرو یک گونی سفید حاوی باطری موتورسیکلت، چراغ قوه، موتور کولر، قفل آهن‌بر و... کشف کردند و راننده که خود را احمد معرفی کرده بود با توجه به اظهارات ضد و نقیض درباره اموال موجود در خودرواش به اتهام ولگردی به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل شد.
کارآگاهان در تحقیق و بازجویی از احمد دریافتند که وی از سارقان حرفه‌ای است و بدین ترتیب وی مجبور به اعتراف شد و گفت: از طریق کانال کولر وارد مغازه‌ای شدم و اموال را به تنهایی سرقت کردم وی علاوه بر سرقت از مغازه به سرقت از خانه زن میانسال نیز معترف شد و بیان کرد، اموال مسروقه را به محل پاتوق خود انتقال داده است.سرهنگ کنجوریان افزود: در ادامه کارآگاهان با متهم عازم محل سرقت مغازه شدند و با شناسایی پاتوق متهم و بازدید از آن مکان، اموال مسروقه شاکیان نیز کشف و تحویل مال باختگان شد.رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با تکمیل تحقیقات پرونده، متهم به دادسرا اعزام و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7595/12/573400/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها