سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213
نظــــــر مـــردم
مشکلات مربوط به دریاچه ارومیه/ خانم سهیلا گزانی: با توجه به کمبود بارش‌های آسمانی، روش فعلی آبخیزداری دریاچه ارومیه یعنی هدایت آب شیرین رودهای منطقه به این دریاچه منطقی نیست. با چند سال کار شبانه روزی برای ریگ‌ریزی و کاشت درخت سازگار با آب شور می‌توان جلوی غبار نمک را گرفت و هدر رفتن آب را کاهش داد که جا دارد مسئولان محترم این کار را در دستور کار خود قرار دهند.
توصیه‌ای در خصوص پخش مرغ/ یعقوب ابراهیم‌زاده از ارومیه: از دولت محترم تقاضا دارم که برای مرغداری‌ها تهیه نهاده های دامی نه ارز دولتی تخصیص دهند و نه بر بازار فروشنده نظارت کنند. چون چنین ارزی حیف و میل می‌شود و مرغ هم با قیمت بالا به‌دست مردم می‌رسد و فقط عده‌ای جیب‌شان را پر می‌کنند.
معاینه فنی خودرو/ سلیمان بلغار: طی تماسی عنوان کردند که معاینه فنی خودروها به نفع مالکان و برای جلوگیری از آلایندگی است. تقلب یا اصرار بر قبولی دودش به چشم همه می‌رود. مراکز معاینه فنی نباید اجازه دهند اشخاص با تقلب برگه معاینه فنی بگیرند. ضمناً اینکه تعمیرات خودروها را با قیمت مناسب زیر نظر تعمیرگاه‌های مجاز این مراکز انجام دهند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7594/1/573215/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها