حفاظت از سیستم با یک آنتی ویروس ویژه



آنتی ویروس ویژه Auslogics Anti-Malware یک نرم‌افزار امنیتی کامل برای محافظت سیستم شما از ورود بدافزارها به آن است و کمک می‌کند تا بدون نگرانی به کارهای روزمره خود بپردازید و کار حفاظت از سیستم را به آن بسپارید.
این نرم‌افزار همچنین سرتیفیکیت طلایی مایکروسافت را برای مقابله با ویروس  دریافت کرده و یکی از مطمئن‌ترین نرم‌افزارهای آنتی ویروس و ضد بدافزار است. این نرم‌افزار با مقابله با ورود بدافزارها به سیستم شما، کار حفاظت را به صورت دقیق انجام می‌دهد که با وجود سایز کم نرم‌افزار هیچ خللی در کارآیی سیستم شما ایجاد نمی‌شود ولی در همه لحظات، این نرم‌افزار تمام رخدادهای ویندوز را چک می‌کند تا بدافزارها را شناسایی کند.
همچنین شما می‌توانید برای این نرم‌افزار برنامه‌ریزی کنید تا در زمان‌های دلخواه شما کار اسکن را شروع کند تا به صورت دقیق و برنامه‌ریزی شده، با ورود بدافزارها مقابله شود. این نرم‌افزار نوید یک آرامش را برای شما می‌دهد که بدون نگرانی از ورود بدافزارها و ویروس‌ها، به کار خود بپردازید.
ظاهر کاربرپسند این نرم‌افزار به هر کاربری این امکان را می دهد تا براحتی آن را نصب و از آن استفاده کند و بی نیازی آن به اتصال اینترنتی برای اجرا، یکی از ویژگی‌های خاص این نرم‌افزار است. همچنین شما می‌توانید یک آنتی ویروس دیگر نیز به صورت همزمان داشته باشید.
از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به کنترل تمامی رخدادهای ویندوز شما و همچنین بررسی تمامی فایل‌های سیستم اشاره کرد. بررسی و کنترل تاریخچه‌ها برای نکات امنیتی مهم و همچنین اسکن دقیق و جزء به جزء مرورگر برای تمامی دیتاهای رد و بدل شده، از دیگر امکانات این نرم‌افزار به شمار می‌رود.
جست‌وجوگر بسیار سریع و قدرتمند، اسکنر بسیار دقیق و عمیق برای یافتن بدافزارهای داخل نرم‌افزارها و دیتاهای دیگر و همچنین قابلیت اسکن به صورت شخصی‌سازی شده، از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است. اگر شما هم علاقه‌مندید که این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به صورت رایگان از وب سایتP30world.com بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7591/17/572506/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها