فرار راننده پس از تصادف با راکب معلول موتور


گروه حوادث/ راننده پژو ۲۰۶ که پس از تصادف با یک دستگاه موتورسیکلت سه‌چرخ و مصدوم کردن راکب معلول آن از محل گریخته تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران در تشریح این خبر گفت: ساعت 22 شب دوشنبه، در مسیر غرب به شرق، محدوده انتهایی پل بعثت، به گفته شاهدان عینی یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 حین حرکت بشدت با یک دستگاه موتورسیکلت سه‌چرخ که در مسیر کندرو به آرامی مشغول حرکت بوده، برخورد کرد.
پس از این برخورد، موتورسیکلت واژگون و چندین متر روی زمین کشیده شده و راکب معلول آن به همراه موتور خود پس از چند متر با نیوجرسی‌های کناری اتوبان برخورد کرد و بالاخره متوقف شد. جرقه‌های برخورد موتورسیکلت با سطح آسفالت و صدای شدید برخورد این دو دستگاه با یکدیگر مردم اطراف اتوبان را به محل حادثه کشاند و هر یک به کمک و امدادرسانی به راکب موتورسیکلت پرداختند. پس از این حادثه عوامل منطقه 15 پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن‌سازی محل، نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.
 مصدوم که خونریزی شدیدی داشت با اورژانس به بیمارستان منتقل شد اما راننده پژو 206 سفید رنگ به گفته شاهدان از محل تصادف متواری شده بود که تحت تعقیب قرار گرفته و به موجب قانون، مشمول تشدید مجازات می‌شود.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ متذکر شد: رانندگان توجه داشته باشند پس از تصادف جرحی به‌منظور رسیدگی و بهبودی هر چه سریع‌تر مصدوم یا مصدومان در نخستین اقدام با پلیس 110 و اورژانس تماس حاصل کنند و پلیس را در جریان تصادف قرار دهند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7591/12/572500/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها