مرغ به وفور توزیع می‌شود


وزیر صمت اظهار داشت: همکاران ما توزیع را از طریق واحدهای صنفی، بسیج اصناف و تعاونی‌ها و... انجام خواهند داد. مرغ به وفور توزیع و بر تنظیم بازار تأثیر مثبتی خواهد داشت. تولیدکنندگان نیز باید تولید خود را افزایش دهند.
علیرضا رزم حسینی دیروز درجلسه تنظیم بازار شب عید اظهار کرد: در مناسبت‌هایی مانند نوروز ممکن است به‌دلیل افزایش تقاضا، هیجاناتی در بازار شکل بگیرد. به همین دلیل این جلسه با وزیر محترم جهاد کشاورزی تشکیل شد.
وی افزود: مهم‌ترین وظیفه بخش اقتصادی دولت که شامل وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت و... است این است که در شرایط جنگ اقتصادی منسجم باشد.
وزیر صمت در ادامه تصریح کرد: همکاران ما توزیع را از طریق واحدهای صنفی، بسیج اصناف و تعاونی‌ها و... انجام خواهند داد. مرغی که ان‌شاالله به وفور توزیع خواهد شد بر تنظیم بازار تأثیر مثبتی خواهد داشت. تولیدکنندگان نیز باید تولید خود را افزایش دهند.
در همین حال کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در جلسه تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: مرغداران موظف هستند هرچه سریع‌تر مرغ بالای 45 روز را به کشتارگاه‌ها عرضه کنند. آمار نشان می‌دهد که تناژ زیادی از مرغ در واحدهای مرغداری وجود دارد که باید به بازار عرضه شود./ایرنا‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7591/7/572472/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها