سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

افزایش قیمت بلیت قطار/  بیژن رنجبر: علت افزایش چشمگیر قیمت بلیت‌های قطار چیست؟ از مسئولان محترم در خواست رسیدگی و پاسخگویی داریم.
طرح‌های آبخیزداری در روستاهای اندیمشک صورت نمی‌گیرد/ امیر آریافر قلاوند از اندیمشک: حدود 30 سال است که طرح‌های آبخیزداری و منابع طبیعی در روستاهای بخش الوار گرمسیری اندیمشک انجام نمی‌شود. بیشتر زمین‌های کشاورزی مردم تخریب و نابود شده‌اند و متأسفانه اقدامی از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری صورت نمی‌گیرد.
قطع شدن یارانه معیشتی به دلیل کار در مشاور املاک/ محمد مهری از همدان: آیا این عدالت است که کسی که در مشاور املاک کار می‌کند و پول را از فروشنده گرفته و به خریدار می‌دهد یا چک را از مشتری گرفته و جابه جا می‌کند، یارانه معیشتی اش را قطع کنند؟!
کاشت درخت/ سلیمان بلغار: حدود یک ماه پیش مأموران شهرداری منطقه 19 تهران چاله‌های درست شده در خیابان شهید شهرام درفی را با برداشتن ریشه‌های خشک برای درختکاری آماده کردند اما جای تعجب است چرا در روز درختکاری هیچ درختی در آنجا کاشته نشده؟

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7589/1/572148/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها