رئیس سازمان بسیج اعلام کرد

سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر انقلاب تصویب شد


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سند راهبردی 10 ساله اعتلای بسیج که مبتنی بر بیانیه گام دوم تدوین شده، در دو سه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب و توسط فرمانده کل سپاه به بسیج ابلاغ شد.
به‌گزارش ایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی افزود: تدابیر رهبر انقلاب بسیار راهگشا و مهم‌ترین بخش این سند تعلیم و تربیت است و نگاه جامعی هم به بسیج و هم به جامعه‌ وجود دارد. نگاه این سند فراتر از بسیج است. در بخش تعلیم و تربیت سیاست‌های عمده و اصولی پیش‌بینی شده است.
وی گفت: تعلیم و تربیت از سنین کودکی آغاز و تا میانسالی ادامه خواهد یافت. پیاده‌سازی این سند بر اساس منظومه فکری رهبر انقلاب خواهد بود. سردار سلیمانی در پایان گفت: مجاهدت‌های بسیجیان در سراسر کشور با وجود ویروس کرونا و فشارهای دشمن، نشان دهنده خروجی مسائل تربیتی است.
همچنین در این مراسم، سردار سلامی فرمانده کل سپاه گفت: امروز ما برای دشمن شرط تعیین می‌کنیم؛ البته هر وقت در حصار شرط‌های آنان قرار گرفتیم، باختیم؛ اما اگر برای دشمن شرط تعیین کردیم، برنده شدیم. سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: بارها اتفاق افتاده که دشمن قصد داشته ما را در دستان خود بگیرد و حتی بارها تا مرز جنگ پیش رفتیم، ولی قدرت ولایت، دشمن را عقب رانده است.
 وی اظهار داشت: دشمنان تمامی تمرکز خود را بر اسلام گذاشتند و سعی کردند با ترفندهای مختلف، جوانان را از انقلاب دور و امت اسلام را نیز از هم جدا کنند؛ اما با وجود همه این تلاش‌ها، دشمن گریخت و از ما فاصله گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7589/1/572132/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها