پرداخت ۶ میلیارد تومان اجاره بها به زلزله زدگان دنا


یاسوج - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ میلیارد تومان تسهیلات اجاره بها به زلزله‌زدگان شهرستان دنا پرداخت شد.
به‌گزارش ایسنا، حسین جنتی افزود: این مبلغ به‌عنوان قسط اول به زلزله زدگان در شهرستان دنا پرداخت شد.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات اجاره به زلزله‌زدگان از سوی دولت ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: ۱۰ میلیون تومان به‌عنوان قسط اول به ۶۰۰ خانوار زلزله زده پرداخت شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون پرونده ۲ هزار و ۸۰۰ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل تحویل و ۲۰۰ نفر هم برای صدور پروانه و آغاز بازسازی‌ها به شهرداری معرفی شده‌اند.
جنتی با بیان اینکه در شهر سی‌سخت ۶۸۲ واحد مسکونی نیازمند دریافت تسهیلات اجاره هستند، تصریح کرد: در مجموع واحدهای تخریبی یک هزار و ۲۶۰ واحد و واحدهای تعمیری ۲ هزار و ۹۰۰ واحد هستند.
وی مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تخریب شده از زلزله در شهرها را ۱۸۵ میلیون تومان و روستاها را ۱۶۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان وام کم بهره، ۲۰ میلیون تومان بلاعوض، ۳۰ میلیون تسهیلات کم بهره معیشتی و ۱۵ میلیون تومان بلاعوض معیشتی و ۲۰ میلیون نیز اسکان موقت به واحدهای شهری پرداخت می‌شود.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7583/16/571508/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها