اخبـــــار




تمرین شاداب سرخپوشان پیش از سفر به آبادان

آخرین تمرین شاگردان گل‌محمدی پیش از دیدار با نفت آبادان روز جمعه در ورزشگاه کاظمی شروع شد. بازیکنان ابتدا دقایقی به صحبت‌های سرمربی تیم گوش دادند و سپس بدن‌های خود را گرم کردند. آقاوسط در قالب سه گروه بخش بعدی تمرین بود که با حضور گل‌محمدی در یکی از گروه‌ها انجام شد.  در بخش‌های بعدی بازیکنان آخرین برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند و تمرین بعد از ۵۰ دقیقه به پایان رسید. قسمت‌هایی از تمرین روز جمعه زیر بارش باران انجام شد و بازیکنان با روحیه بالا زیر نظر کادر فنی کار کردند. تمرین بدون غایب برگزار شد و بازیکنان با یک پرواز چارتر راهی آبادان شدند.

غفور: کرونا نگرفته‌ام

روز گذشته اخباری درخصوص ابتلای امیرغفور، پشت خط‌‌زن ایرانی تیم والیبال بورسا اسپور ترکیه منتشر شد که غفور در این خصوص بیان داشت: «برخلاف اخباری که منتشر شده، باید اعلام کنم که تست کرونای من منفی است. قرار بود بازی سوم مرحله گروهی کاپ ترکیه مقابل توکات بلدیه قرار بگیریم که به علت مثبت شدن تست کرونای چندین نفر از اعضای کادر فنی و بازیکنان‌مان این بازی لغو شد.»

مسن‌ترین فرد جهان مشعل المپیک را حمل می‌کند

مسن‌ترین فرد زنده جهان با 118 سال سن قرار است در ماه می (اردیبهشت و خرداد) حمل‌کننده مشعل المپیک توکیو باشد. کین تاناکا که 2 بار از سرطان جان سالم به در برده، در شرایط بحران کرونا زندگی می‌کند قرار است در «شیمه» منطقه محل زندگی خود در فوکوکا مشعل المپیک را حمل کند. خانواده تاناکا قرار است با ویلچر این بانو را به اندازه 100 متر راه ببرند. ایجی تاناکا نوه 60 ساله او گفت: «این شگفت‌انگیز است که کین به این سن رسیده و هنوز هم می‌تواند سبک زندگی فعال خود را داشته باشد. ما می‌خواهیم مردم ببینند و این الهام را بگیرند که فکر نکنند سن مانع است.»

آبی‌ها برنده دربی جوانان

در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال جوانان، دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه شهید درفشی‌فر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با تک گل فرشاد عباسی در دقیقه 86 به سود آبی پوشان به پایان رسید. تیم پرسپولیس در نیمه دوم توسط رضا فلاحتی یک توپ را به تیر دروازه استقلال زد. سرمربی جوانان استقلال حسین صدر محمدی و سرمربی تیم پرسپولیس مجید پروین است. پیش از این دیدار استقلال در 3 رده نونهالان، نوجوانان و امید پیروز دربی شده بود و این چهارمین پیروزی آبی پوشان در رده پایه‌ها بود. جوانان استقلال پیش از این دیدار با 23 امتیاز در رده سوم جدول قرار داشت و پرسپولیس از 11 بازی صاحب 12 امتیاز بود. آبی پوشان با این نتیجه 26 امتیازی شده و به یک امتیازی صدر جدول رسیدند.

بازگشت بیرانوند به تمرینات آنتورپ

 سایت فوتبال بلژیک از بازگشت علیرضا بیرانوند به تمرینات آنتورپ خبر داد. او به‌همراه ساندر کوپمان، هونگلا، باتوبینسیکا و دی سارت توانست به تمرینات تیم بازگردد و دست فرکوتن را باز گذارد. آنتورپ در این روزها شرایط خوبی ندارد و در 5 بازی گذشته نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند. بیرانوند به‌دلیل مصدومیت در دو بازی گذشته آنتورپ حضور نداشت و در آن دو بازی اورتوین دی‌ولف‌ درون دروازه تیم قرار گرفت و عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت. او مقابل رنجرز 5 گل دریافت کرد و پس از آن در لیگ مقابل لوئون با 2 گل مغلوب شد. عملکرد ضعیف دی ولف باعث شده تا رقابت خوبی بین دی بوتز و بیرانوند برای رسیدن به ترکیب اصلی شکل بگیرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7582/18/571424/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها