معارفه سرمربی جدید استقلال و تغییرات آبی‌ها

مجیدی از امید به قهرمانی صحبت کرد


گروه ورزشی/  مراسم معارفه فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال در حالی پنجشنبه با حضور احمد مددی، علی نامداری، محمدحسین مولایی و بازیکنان برگزار شد که مدیرعامل باشگاه استقلال از حمایت همه‌جانبه او از مجیدی خبر داد و خود فرهاد هم به این اشاره کرد که فصل قبل اجازه قهرمانی به استقلال نداده‌اند ولی حالا با تیم خوبی که دارند می‌توانند قهرمان شوند. حرفی که با واکنش هواداران پرسپولیس مواجه شد و آنها گفتند چرا مجیدی گفت نگذاشتند ما قهرمان شویم؟! در شرایطی که از چند هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی پرسپولیس قطعی بود.
مجیدی برای کادر خود، فراز کمالوند را انتخاب کرده که قبلاً خودش بارها مدعی شده بود طرفدار پرسپولیس بوده است و ویدیویی از او در فضای مجازی دست به دست می‌شود که او به عادل فردوسی‌پور در برنامه نود می‌گوید: «تعارف که نداریم من قبل از اینکه سرمربی تراکتور شوم سال‌ها طرفدار پرسپولیس بودم. مثل خود شما.» کمالوند که سرمربی شاهین است درباره ماجرای جدایی‌اش از نیمکت بوشهری‌ها به‌خاطر مخالفت آنها گفت: «بسیار خوشحالم که با پیشنهاد همکاری پرافتخارترین تیم آسیا مواجه شدم.
از طرفی مجیدی رفیق ۲۵ ساله من است و بسیار خوشحال می‌شوم که بتوانم به این اسطوره باشگاه استقلال کمک کنم اما بارها با صدای رسا اعلام کردم که اگر باشگاه شاهین و مردم عزیز بوشهر راضی به جدایی‌ام نباشند، اهل نامردی نیستم و از این تیم جدا نمی‌شوم. اگر رضایت بدهند در خدمت استقلال خواهم بود. من منعی برای جدایی از شاهین ندارم ولی تأکید می‌کنم خودم دوست دارم دلی از این تیم جدا شوم.» در این میان، مجیدی هم به استقلالی‌ها هشدار جدی داده که حق ندارید علیه محمود فکری صحبت کنید و اگر این اتفاق رخ دهد، با شاگردانش برخورد خواهد کرد. نکته‌ای که پس از جدایی فکری رخ داد این بود که همه دستیاران او جدا شدند اما تکلیف پرویز مظلومی مشخص نیست. او در جلسه معارفه غایب بود ولی اگر مظلومی برود باز هم قرار نیست سرپرست استقلال را مجیدی انتخاب کند. البته او می‌تواند با تعاملی که دارد نام سرپرست مورد نظرش را به باشگاه اعلام کند و شاید فرزاد مجیدی در نهایت جانشین مظلومی شود. با این حال، به نظر می‌رسد محمد کاظمی مدیر رسانه‌ای استقلال ماندنی شده و در کنفرانس‌های مطبوعاتی کنار مجیدی خواهد بود. گفتنی است تمرین دیروز آبی‌ها در حالی برگزار شد که مهدی عبدیان عضو هیأت مدیره استقلال با حضور در تمرین دسته گلی آبی به مجیدی داد اما کمالوند به دلیل اختلاف با مدیران شاهین، در این تمرین شرکت نکرد ولی صالح مصطفوی و بهزاد نوشادی از مربیان جدید استقلال در تمرین حضور داشتند. گفتنی است در جلسه تمرینی پنجشنبه ۳۵ بازیکن حاضر بودند که حضور تعداد زیاد بازیکنان باعث ناراحتی مجیدی شده و به همین خاطر 2 بازیکن سابق نساجی و 2 بازیکن تیم امید از حضور در تمرین بزرگسالان منع شدند.  همچنین مددی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم درباره انتخاب مجیدی گفت: «سعید آذری مدیرعامل محترم باشگاه فولاد قویاً تأکید کردند که اجازه جدایی به نکونام را نمی‌دهند. بعد از آن با جواهری و قلعه‌نویی هم در باشگاه گل‌گهر صحبت کردیم.  خواسته پیشکسوتان این بود که با ساکت الهامی هم صحبت شود و این کار را نیز کردیم. ابتدای مذاکره با مجیدی خیلی سخت شد ولی در ادامه تفاهم صورت گرفت و ایشان با انرژی خوبی به استقلال دوباره ملحق شد.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7582/18/571421/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها