فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

945 طرح عملیاتی در 11 ماه اجرا کردیم




گروه حوادث/ فرمانده انتظامی غرب استان تهران از افزایش 22درصدی کشف سرقت و41 درصدی دستگیری سارقان در 11 ماه گذشته خبر داد.
سردار کیوان ظهیری با اشاره به عملکرد پلیس در 11 ماه گذشته بیان داشت: در این مدت، یک میلیون و 811 تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شده و از این تعداد، 945 هزار مورد آن منجر به عملیات پلیسی شده است، همچنین 945 طرح عملیاتی و اجرایی در 11 ماه گذشته داشتیم که منجر به کشف 15 تن و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر شد و در این مدت شاهد افزایش 22درصدی کشف سرقت و41 درصدی دستگیری سارقان نیز بودیم.
وی از کاهش20 درصدی تصادفات جرحی خبر داده و گفت: در مدت زمان گذشته در حوزه راهور، در تصادفات خسارتی 27 درصد و در تصادفات فوتی شاهد کاهش 6 درصدی تصادفات بودیم.
سردار ظهیری با اشاره به فعال بودن دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری‌های غرب استان تهران افزود: 75 درصد پرونده‌های ارجاعی به مرکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی منجر به صلح و سازش شده و در این عرصه، پیشرفت 28درصدی نسبت به سال قبل را شاهد هستیم.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف اقتدار، ضربت، نجات و آرامش با هدف برخورد قاطع با اوباش، سارقان، مالخران، قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر در مدت زمان گذشته بیان داشت: این طرح‌ها با هدف برقراری نظم و امنیت در جامعه و کسب رضایت شهروندان به‌صورت مستمر به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
سردار ظهیری در پایان با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه آخرسال، به شهروندان توصیه کرد: در این روز، بر رفتار فرزندان نظارت بیشتری داشته باشند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم و با توجه به شرایط کرونایی حاکم در کشور، برای همیاری با قشر زحمتکش عرصه سلامت با رعایت موارد ایمنی، باری بر دوش آنها اضافه نکنیم.
رئیس پلیس غرب استان تهران در پایان با اشاره به ضرورت محدودسازی مسافرت‌های بین شهری بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، به شهروندان توصیه کرد:هنگام مسافرت احتمالی یا خروج از منزل، حتماً موارد حفاظتی و پیشگیرانه برای جلوگیری از سرقت منزل و خودرو از قبیل ایمن‌سازی با قفل و غیره را با دقت انجام دهند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7582/11/571396/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها