دیگه چه خبر؟




علم‌الهدی: پیشگیری از بارداری فحشای باطنی است

 خبر اول اینکه، آیت‌الله علم‌الهدی در نماز جمعه مشهد، همچون هفته گذشته به موضوع رابطه‌های خانوادگی اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که در تقوا در زندگی خانوادگی و در زناشویی دو همسر کاملاً منافات دارد مسأله پیشگیری از اولاد به‌منظور تحدید نسل است. در خبر خبرگزاری فارس آمده:‌ آیت‌الله علم‌الهدی، با بیان اینکه زن و شوهری که با هم ازدواج کردند و از بارداری ممانعت می‌کنند، قرآن این عمل را یک عمل سفیهانه معرفی می‌کند، گفت: عمل سفیهانه این است انسان خوب و بد را تشخیص نمی‌دهد و قدرت تصمیم‌گیری در زندگانی خود ندارد. علم‌الهدی، با بیان اینکه فحشا دو نوع است، یک سلسله فحشای ظاهری و یک سلسله فحشای باطنی است، ادامه داد: یکی به‌دنبال شهوترانی و ارتباط با جنس مخالف است یکی هم آن است که در باطن وی وجود دارد و عمل آن رابطه نامشروع نیست، پیشگیری از بارداری یک نوع فحشای باطنی است.

ادعای جنگ‌طلبانه وزیر جنگ صهیونیست‌ها

 خبر دیگر اینکه، وزیر جنگ اسرائیل مدعی است که ارتش این رژیم در حال بازنگری در طرح‌های خود برای کسب آمادگی جهت یک حمله احتمالی به تأسیسات هسته‌ای ایران است. به گزارش «انتخاب» به نقل از اسپوتنیک، «بنی گانتز» روز پنجشنبه در گفت‌و‌گو با شبکه خبری فاکس‌نیوز مدعی شد: «چنانچه جهان آنها [ایران] را پیش‌تر متوقف کند، خیلی خوب است. اما اگر این اتفاق نیفتد، ما باید به‌طور مستقل و جدا ایستادگی کنیم و ما باید خودمان از خودمان دفاع کنیم». گانتز در ادامه با اشاره به مخالفت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با احیای احتمالی برجام گفت که باید میان سیاست‌های امریکا و اسرائیل تمایز قائل شد؛ زیرا به گفته او، «سیاست امریکا باید سیاست امریکا باشد و سیاست اسرائیل باید سیاست اسرائیل بماند.»

بازداشت استاندار اسبق استان خوزستان

 شنیدیم که، استاندار اسبق استان خوزستان با اتهام اقتصادی و به دستور مقام قضایی بازداشت شده است. به‌گزارش ایسنا، در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره پرونده این شخص و اتهامات او که به اختصار « م» معرف شده، منتشر نشده است.

احتمال تأیید یک خانم برای ریاست جمهوری

 دست آخر اینکه، «لاله افتخاری»، چهره سیاسی اصولگرا با اعلام کاندیداتوری برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم، از احتمال تأیید صلاحیت یک خانم برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش برنا، افتخاری در مورد کاندیدای زن برای انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: هر گزینه‌ای که از طرف شورای نگهبان به عنوان رجل سیاسی تأیید شود چه خانم و چه آقا اگر در شاخص‌های مربوطه امتیازی قوی کسب کند، مورد حمایت ما خواهد بود. وی گفت: سخنگوی شورای نگهبان امکان حضور یک زن را رد نکرده است ما قبلاً وزیر زن نداشتیم ولی خانم دستجردی وزیر خانم بود و مشکلی پیش نیامد. ریاست جمهوری یک سایز بزرگتر از وزارت و گامی بلندتر است بنابراین نباید مشکلی باشد و مهم نظر شورای نگهبان است که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد، مشکلی وجود ندارد و احتمال اینکه یک زن تأیید ۱۴۰۰ باشد کاملاً وجود دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7582/3/571356/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها