اخبــــار



پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت «قاضی شیخ احمد الزین»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به آقای حاج سید حسن نصرالله، درگذشت عالم مجاهد قاضی شیخ احمد الزین رئیس هیأت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سید حسن نصرالله دامت برکاته
خبر درگذشت عالم مجاهد قاضی شیخ احمد الزین رئیس هیأت امنای تجمع علمای مسلمین در لبنان را دریافت کردم. وظیفه خود می‌دانم این حادثه مولمه را به علمای معزز و بازماندگان و ارادتمندان و شاگردان ایشان در لبنان و سایر بلاد عموماً و جنابعالی خصوصاً، تسلیت بگویم. دفاع مسئولانه و عالمانه‌ او از نهضت امام خمینی و از مقاومت علیه جبهه استکبار و صهیونیزم و همراهی با ثبات ایشان با مبارزات ضداستکباری ملت‌های منطقه در طول سالیان طولانی، هیچگاه از خاطره تاریخ مقاومت نخواهد رفت. اینجانب ضمن تسلیت مجدد به مردم لبنان و خصوصاً به همراهان و همرزمان ایشان در تجمع علمای مسلمین لبنان، رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم از خداوند متعال خواستارم.
سید علی خامنه‌ای / ۱۹ رجب ۱۴۴۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

حضرتی دبیرکل حزب اعتمادملی شد

با تأکید مهدی کروبی بر استعفا از دبیرکلی حزب اعتماد ملی، الیاس حضرتی به عنوان دبیرکل این حزب انتخاب شد .به گزارش ایسنا، به‌دنبال استعفای مهدی کروبی برای چهارمین بار از دبیرکلی حزب اعتماد ملی، الیاس حضرتی به اتفاق آرای شورای مرکزی، به‌عنوان دبیرکل حزب اعتماد ملی انتخاب شد.در جلسه دیروز شورای مرکزی اعتماد ملی، اعضای حزب با اکثریت آرا، مهدی کروبی را به‌عنوان رهبر معنوی حزب انتخاب کردند.

همایش فصلی خانه احزاب در وزارت کشور

همایش فصلی خانه احزاب ایران دیروز با حضور دبیران کل و نمایندگانی از احزاب کشور و با موضوع «نقش احزاب در انتخابات ۱۴۰۰» به‌همت دبیرخانه خانه احزاب ایران و به میزبانی وزارت کشور برگزار شد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ همایش فصلی خانه احزاب ایران با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، شهاب‌الدین صدر ریاست دوره‌ای خانه احزاب ایران، اعضای هیأت رئیسه و شورای مرکزی خانه احزاب با موضوع «نقش احزاب در انتخابات ۱۴۰۰» به‌همت دبیرخانه خانه احزاب ایران و به میزبانی وزارت کشور برگزار شد. در این همایش که با حضور دبیران کل و نمایندگانی از احزاب کشور و با موضوع «نقش احزاب در انتخابات ۱۴۰۰» برگزار شد نمایندگان فراکسیون‌های سه گانه اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل و اعتدال خانه احزاب ایران در سخنانی به ارائه نظرات و دیدگاه‌های طیف متبوع خود پرداختند. در این همایش همچنین دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران نکاتی را در خصوص شرایط برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا مطرح کرد.
رحمانی فضلی وزیر کشور سخنران اختتامیه این همایش بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7582/2/571351/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها