اخبــــار



طلب ۶.۳ میلیون دلاری فدراسیون فوتبال از فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی، سهم فدراسیون‌های فوتبال عضو خود از کمک‌های مالی فیفا در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط با «فیفا فوروارد» برای بازه زمانی ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ را اعلام کرده است. این نهاد بین‌المللی در این گزارش به کمک‌های مالی خود به ایران پرداخته و جزئیات برنامه‌های تأیید شده و مبلغ باقی مانده از کمک مالی به فدراسیون فوتبال ایران را هم اعلام کرده است. طبق جدول فیفا، میزان کمک‌های مالی به فدراسیون فوتبال کشورمان از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۲، ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار دلار، است که از این مبلغ حدود ۳.۵ میلیون دلار تأیید شده و مبلغ ۶.۳ میلیون دلار باقی مانده است. در واقع ایران باید برنامه‌های آتی خود برای دریافت مبلغ باقی مانده را اعلام کند.

مهاجرانی: فوتبال ایران شکست خورد، نه کریمی

حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: «وقتی 16 نفر از خانواده فوتبال، مربیان و کاپیتان تیم ملی، بازیکنان و مربیان فوتبال بانوان که کارشان فوتبال است در انتخابات فدراسیون به علی کریمی رأی ندادند، فوتبال ایران شکست خورد نه کریمی. باید به آن 9 نفر درود فرستاد. عکس‌العمل کریمی خوب بود، او برای خانواده فوتبال دری را باز کرد که در آینده مثمرثمر خواهد بود. برای کاپیتان تیم ملی هم متأسفم که به کریمی رأی نداد. فوتبالی‌ها نباید قدمی به عقب بگذارند، باید همیشه حاضر باشند چرا که همیشه مسائل به این شکل نخواهد ماند.»

سرخپوشان ریکاوری کردند

تمرین دیروز پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و سرخپوشان پس از برتری مقابل سایپا ریکاوری کردند. تمرین در دو گروه انجام شد و بازیکنان حاضر در دیدار با سایپا زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند و پس از 30 دقیقه راهی رختکن شدند. کلیه بازیکنان در تمرین حضور داشتند و به دلیل برد در هفته شانزدهم با روحیه بسیار بالا و شاداب، در فضایی مطلوب تمرین کردند. کریم باقری که به علت سرماخوردگی در بازی با سایپا حضور نداشت و کرونا گرفتن او هم تکذیب شد، در کنار کادر فنی در تمام مراحل تمرین، سرخپوشان را هدایت و راهنمایی می‌کرد. پرسپولیس تا روز جمعه که برای دیدار برابر صنعت نفت، عازم آبادان می ‌شود، روزی یک جلسه تمرین می ‌کند تا با آمادگی کامل در دیدار هفته هفدهم شرکت کند.

مهدی کیانی به مس رفسنجان پیوست

مهدی کیانی، کاپیتان و هافبک سپاهان بعد از جدایی از این تیم در نیم‌فصل نخست، با قراردادی یک و نیم ساله به مس رفسنجان پیوست و شاگرد محمد ربیعی شد. او در روزهای گذشته جلساتی را با مدیران استقلال و تراکتور داشت اما دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند و در نهایت این هافبک با تجربه راهی رفسنجان شد.

یحیی در انتظار بازگشت شهریار مغانلو به تهران

شهریار مغانلو در آخرین تماسی که با یحیی گل‌محمدی داشته وعده داده بزودی به تهران آمده و در باشگاه پرسپولیس حاضر خواهد شد. او قرار است پس از بازگشت به تهران بلافاصله با سرخپوشان قرارداد امضا کند. مغانلو که با پیراهن سانتاکلارای پرتغال گلزنی هم کرده، یکی از گزینه‌های تراکتور نیز بود اما مغانلو به‌گل‌محمدی تأکید کرده انتخاب او پرسپولیس است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7580/18/571195/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها