فرمانده سپاه: اگر بسیج وارد فضای مجازی شود دشمنان فرار می‌کنند



فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت‌ها را خواهیم دید، گفت: دشمن این واقعیت را دریافته که راز اصلی شکست‌هایش اتصال اسلام، ولایت و مردم است.
به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده جدید سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نجات بشریت از اسارت در میدان برده‌داری مدرن عالم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، افزود: حقیقت انقلاب اسلامی حشری مجدد برای انسان‌ها است تا از گورستان غفلت و بردگی به پا خیزند. سرلشکر سلامی با اشاره به برافروخته شدن پرچم بیداری در جهان، مطرح کرد: انقلاب ما انقلاب آگاهی بود و بشریت را بیدار کرد و دیگر تکرار این بیداری در جهان قابل مهار نیست. وی با اشاره به تأثیر انقلاب بر مقاطع تاریخی آینده و گسترش جغرافیای اسلام، ادامه داد: عناصر تشکیل دهنده اسلام عالمگیر خواهد شد و این بر جبین انقلاب ما مکتوب است که ما غروب قدرت‌ها را خواهیم دید.
سردار سلامی با اشاره به اینکه اگر جامعه‌ای در نظام باورهای خود بشکند، شکست می‌خورد، گفت: جوامع اسلامی در راه احیای ارزش‌های عدالت، کرامت، معنویت و اخلاق هستند. او در ادامه گفت: رد و بدل شدن آتش‌ها تعیین‌کننده نیست؛ حصر اقتصادی برای ما شکست نمی‌آفریند و در نگرش و جهان‌بینی اسلام عظمت در روح و معنی و باور نهفته است.
سرلشکر سلامی با اشاره به تلاش‌های همه‌جانبه دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران ادامه داد: دشمن از هر جهتی از جمله اقتصاد، فرهنگ و ترور حمله کرد، راه‌ها به رویش بسته شد و پس از برخورد به در بسته تجربه جدید خود را اجرا کرد اما بازهم شکست خورد. وی با بیان اینکه راز اصلی این شکست‌ها برای دشمن در نافهمی و ناشناختگی او از عناصر اصلی قدرت مقابلش است، گفت: دشمن قادر به اندازه‌گیری معیارهای قدرت معنوی نیست و با ابزارهای مادی به جنگ معنویات، باورها و ارزش‌های یک ملت آمده است.
فرمانده سپاه با بیان اینکه عدم تقارن در این جنگ در ماهیت و هویت و منطق قدرت است، تصریح کرد: هرگز دشمن با ابزار‌های مادی نمی‌تواند با قدرت انقلاب مقابله کند. وی با اشاره به غلبه نسبی و فعلی دشمنان در زمینه فضای مجازی گفت: بدانید که اگر بسیج وارد میدان شود، می‌توانید ببینید که دشمنان چگونه پا به فرار می‌گذارند. وی افزود: هیچ کشور دیگری جز ایران با این مدل از نظام که ولی خدا در رأس امور و مردم مؤمن به ولایت داشته باشد، نمی‌توان پیدا کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7580/2/571124/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها