نوشتن درباره خانه تاریک برادرم


هرمز علیپور
شاعر
پس از سال‌ها انتظار، چشمم به جمال کتاب «خانه تاریک برادرم» روشن شد. نویسنده کتاب کیومرث سلیمانی و کتاب مشتمل بر شش داستان است. بدون غلو و اغراق می‌گویم؛ کار من درست است که بیش‌تر یا اصلاً شعر است، در ارتباط با داستان و رمان هم به‌قدر تجربه و ذوق و سلیقه‌ام، می‌توانم مغناطیس متن‌ها را احساس و بعد به درکی رسیده و آنچه تعلق‌ام را آرام نمی‌گذارد به‌جای می‌آورم.
اولین باری که داستانی از او خواندم در آدینه بود، که در همان وقت تعجب و حیرتم را به او گفتم. و صادقانه بگویم همیشه از اینکه نسبت به کارش آن‌طور که باید غمخوارانه برخورد نمی‌کرد، غصه می‌خوردم. چراکه من در ارتباط تنگاتنگ دوستی خانوادگی و حشر و نشرهای‌مان بیش‌تر به زوایای معرفتی او نسبت به مسائل پی می‌بردم.
حالا هم فقط می‌خواهم بگویم این کتاب، کتابی است که بی‌گمان توقع خوانندگان جدی ادبیات را برآورده خواهد کرد و امیدوارم کیومرث حالا که تن به نشر داده نسبت به سایر نوشته‌ها و آثار ارزنده‌اش مهربان‌تر رفتار کند. فقط می‌توانم بگویم «خانه تاریک برادرم» کتابی‌ است که تنها نسبت به خودش سنجیده خواهد شد و حتماً از خواندن آن لذت خواهید برد و کلماتش را به خاطر خواهید سپرد.
«خانه تاریک برادرم» را انتشارات پرسش منتشر کرده و شما می‌توانید آن را از کتابفروشی‌های سراسر کشور یا از طریق خرید اینترنتی تهیه‌ کنید و بخوانید.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7574/20/570514/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها