اخبار




سلطانی‌فر: شاید در المپیک کاری تاریخی انجام دهیم
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان دیروز در حاشیه افتتاح خوابگاه تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: «خدا را شکر می‌کنم قولی که داده بودیم، عملی و این خوابگاهی که براساس صحبت‌های ریاست فدراسیون و ورزشکاران یکی از ملزومات اصلی بود، فراهم و آماده شده است. امید زیادی به تیراندازی با کمان و همچنین تیراندازی دارم و فکر می‌کنم ریشه این ورزش‌ها در هویت فرهنگی و ملی ما است. در واقع حیف است که از مدال‌های بین‌المللی و جهانی و المپیک در این رشته‌ها بی‌بهره بمانیم و با این سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی که در این رشته‌ها داشتیم، نتوانیم در این رشته‌ها مدال بگیریم.» او عنوان کرد: «تلاش ما بر این است که امکانات مناسب‌تری فراهم کنیم. برای تجهیزات هم چندین بار صحبت کرده‌ایم. مشکل تحریم‌ها را داریم و الان تحت شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها هستیم. امیدواریم این تحریم‌ها هرچه سریع تر برطرف شود و مشکلات بخش‌های مختلف کشور حل شود. در فکر هستیم و با همین شرایط کنونی هم تلاش می‌کنیم تجهیزات مناسب‌تری را فراهم کنیم تا با عزم و اراده‌ای که ورزشکاران دارند، بتوانند برای کشور افتخار آفرینی کنند. خدا را چه دیدید، شاید با این تلاشی که انجام شد و دعای خیر مردم و انگیزه و اشتیاق ورزشکاران بتوانیم یک کار تاریخی در المپیک انجام دهیم.»

خطیبی معارفه شد، بابایی تراکتوری
باشگاه تراکتور دیروز روز پرخبری را پشت سر گذاشت. چرا که مراسم معارفه رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم ظهر دیروز در سالن کنفرانس باشگاه برگزار شد. در این جلسه، علیرضا رحیمی، معاون ورزشی باشگاه به خطیبی خوش‌آمد گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد. خطیبی نیز صحبت‌هایی را با بازیکنان خود انجام داد و بعد راهی استادیوم اختصاصی باشگاه شد تا نخستین جلسه تمرینی خود را با تیم تراکتور برگزار کند. دیروز همچنین پیمان بابایی مهاجم ماشین‌سازی با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست. خطیبی در مورد جذب پیمان بابایی گفت: «در اولین روز حضورم در باشگاه، پیگیر مذاکره با بابایی شدم و این بازیکن ضمن رد شایعات به‌ خاطر تعصبی که به تراکتور و هواداران داشت، قرارداد سفید امضا و در تمرین تیم تراکتور شرکت کرد.»

اخباری از ماشین‌سازی استعفا کرد
سعید اخباری سرمربی ماشین‌سازی دیروز از سمت خود استعفا کرد. دلیل این تصمیم اخباری مشکلات مالی و نامشخص بودن وضعیت مدیریتی این باشگاه است. روز گذشته قرار بود شرکتی این باشگاه را خریداری کند که از خرید آن انصراف داد.

بیرانوند را با برانکارد بردند!
آنتورپ و سنت ترویدن یکشنبه شب در حالی به تساوی 0-0 دست یافتند که مهم‌ترین اتفاق این بازی، تعویض علیرضا بیرانوند دروازه بان آنتورپ به‌دلیل مصدومیت در دقیقه 35 بود. بیرو که چند شب قبل از آن و در بازی آنتورپ در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل گلاسکو رنجرز در دقیقه ۷۷ به‌دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران پای راست تعویض شده بود، در بازی با سنت ترویدن روی خروج خوبی که از دروازه داشت با بازیکن حریف برخورد کرد و دچار مصدومیت شد. او پس از این برخورد ابتدا لنگان لنگان از زمین بلند شد اما تنها دقایقی بعد روی زمین نشست و مشخص شد که قادر به ادامه بازی نیست و توسط تیم پزشکی آنتورپ با برانکارد به بیرون زمین منتقل شد. هر چند مصدومیت بیرانوند به نظر شکل متفاوتی با مصدومیت او در دیدار برابر رنجرز داشت، اما به هر حال اوضاع برای این دروازه بان ایرانی خوب نیست.

سمیعی: حکمی بابت شکایت مصلح ندیدم
جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از انتخابات هیأت فوتبال استان تهران در خصوص پرونده بودیمیر گفت: «پرونده این بازیکن چند روز دیگر بسته می‌شود ولی به خاطر تحریم‌ها هنوز پول به حساب وی ننشسته است ولی ظرف یکی دو روز آتی این اتفاق رخ می‌دهد.» او در خصوص مطالبات باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس بابت انتقال گل‌محمدی گفت:«آنها شکایت کرده‌اند و این موضوع پیگیری می‌شود.» او در خصوص شکایت شایان مصلح از پرسپولیس و حکمی که این بازیکن علیه پرسپولیس گرفته است، گفت: «بروید این موضوع را از آنهایی که این بحث را گفته‌اند سؤال کنید. من حکمی در این خصوص ندیدم.»

مصاحبه کریمی مجوز پخش ندارد؟
علی کریمی بعد از انصراف از شرکت در مناظره غیر زنده فوتبال برتر، تصمیم گرفت روبه‌روی امیرعلی نبویان بنشیند و به اتفاق خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، علیرضا منصوریان و بهنام ابوالقاسمپور حقایق و پشت پرده‌های فوتبال را به زبان بیاورد ،اما منابع آگاه از احتمال سانسور این برنامه ویدیویی خبر می‌دهند! به‌گزارش« طرفداری،» احتمال پخش این برنامه از طریق« وی او دی‌»ها اندک است و مشخص نیست چه مشکلی در راه تولید، تهیه و پخش این برنامه ویدیویی پیش آمده که به‌صورت غیر رسمی خبر رسیده احتمال دارد این برنامه ضبط شده پخش نشود؛ برنامه‌های اینچنینی نیاز به مجوز پخش دارند ولی گویا تا دیروز مجوزی برای پخش مصاحبه کریمی از پلتفرمی که قصد انتشار این برنامه را داشته، صادر نشده است.

قول دبیر برای ادامه فعالیت کشتی بانوان
رقابت‌های قهرمان کشوری آلیش بانوان با استقبال خوب استان‌های مختلف روز یکشنبه در خانه کشتی شهید هادی برگزار و با قهرمانی تیم مازندران پایان یافت. یگانه غریب گشته از یزد در 55 کیلوگرم، فاطمه فتاحی از مازندران در 60 کیلوگرم، محدثه حسینی از خراسان رضوی در 65 کیلوگرم، ریحانه گیلانی اصل از توابع تهران در 70 کیلوگرم، مریم احمدی از استان فارس در 75 کیلوگرم و هانیه عاشوری از کرمانشاه در وزن 75+ عناوین نخست اوزان ششگانه را به خود اختصاص دادند. در حین برگزاری مسابقات، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون به آلیش‌کاران قول داده که از آنها حمایت کرده و طبق برنامه نیز اعزام‌ها انجام شود. وی در این باره گفت: «قطعاً همان‌طور که از کشتی آقایان حمایت می‌کنیم، از کشتی بانوان نیز حمایت خواهیم کرد و مسابقات را برگزار می‌کنیم. کشتی فقط متعلق به آقایان نیست و برای بانوان نیز اعزام خواهیم داشت. قرار هم نیست که کشتی بانوان را جمع کنیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7574/18/570503/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها