اخبار




نمایشگاه تلکام با رعایت پروتکل های کرونایی افتتاح می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام ۹۹) امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح می‌شود.
به گزارش «ایران»، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام ۹۹) با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح و آغاز به کار می‌کند.
این نمایشگاه از پنجم تا هشتم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور شرکت‌های مخابراتی و ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنتی همچنین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. این شرکت‌ها هرساله نمایشگاه تلکام را بهترین فرصت برای معرفی خود و تکنولوژی‌های جدید ارتباطی و مخابراتی می‌دانند.
پیش‌ازاین قرار بود نمایشگاه تلکام ۹۹ در مهر یا دی‌ ماه برگزار شود ولی به خاطر مساعد نبودن شرایط و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری این نمایشگاه به تعویق افتاده بود.

به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی
 سومین گردهمایی روابط عمومی های اکوسیستم فناوری و نوآوری برگزار می شود

سومین رویداد گراف دی 10 اسفند ماه سال‌جاری به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و با بررسی تجربیات «مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان» برگزار خواهد شد.
به گزارش «ایران» مسئولیت اجتماعی شرکت نه ‌تنها در میان جامعه و ذینفعان نسبت به برند شرکت آگاهی ایجاد می‌کند، بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید می‌آورد و از یک‌سو عملکرد مالی شرکت را تحت تأثیر جدی قرار داده و آن را بهبود بخشیده و از سوی دیگر، به تقویت ذینفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه می‌انجامد.
در این راستا، شرکت‌های پیشرو نیز همواره به اهمیت ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت واقف‌ بوده و معتقدند که سرمایه‌گذاری در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت، برخلاف پندار برخی، اقدامی هزینه‌بر نیست. بلکه، اقدامی مبتنی بر مدیریت استراتژیک، در جهت ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعه جامعه است.
بر همین راستا و با توجه به اهمیت و جایگاه این موضوع، سومین گردهمایی روابط‌ عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری (گراف‌دی) که با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های بانکی، فناوری، ارتباطی و استارتاپی با هدف انتقال تجربه و تعامل برگزار می‌شود به موضوع «مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان» اختصاص داده شده است.لازم به ذکر است که گراف‌دی رویدادی در حوزه روابط ‌عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گردهم جمع آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7574/17/570494/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها