دیگه چه خبر؟


انتقاد واعظی از بدعت‌های تندروها در مجلس

 خبر اول اینکه، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به راه‌اندازی سایتی از سوی کمیسیون اصل نود مجلس به منظور دریافت شکایت‌های مردمی علیه رئیس‌جمهوری گفت: ما در این مجلس بدعت‌های جدید و مختلفی را شاهد هستیم. به گزارش ایلنا، محمود واعظی افزود: کشور در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر به انسجام و وحدت نیاز دارد و این گونه اقدامات باعث تفرقه می‌شود؛ فارغ از هر کاری که انجام می‌دهیم، باید بدانیم  این علامتی که ما به خارج از کشور می‌دهیم خوب نیست.وی با بیان اینکه این کلیت مجلس نیست و عده‌ای تندرو مشغول انجام کارهای تبلیغاتی هستند، افزود: شاهد هستیم که عده‌ای امروز سفرهای نظارتی و میدانی می‌روند و از هواپیما و هلیکوپتر بیت المال استفاده می‌کنند؛ همه شواهد هم حاکی از این است که این اقدامات برای کارکرد تبلیغاتی و انتخاباتی صورت می‌گیرد؛ این کارها خوب نیست و مردم می‌فهمند.

خانم ایرانی تبار به وزارت خارجه امریکا پیوست

 خبر دیگر اینکه، «آرین طباطبایی»، از تحلیلگران مسائل ایران در امریکا به‌عنوان مشاور ارشد معاون وزارت خارجه امریکا در امور کنترل تسلیحاتی و امور امنیت بین‌الملل منصوب شده است. به گزارش فارس، طباطبایی در حساب کاربری خود در توئیتر از پیوستن به دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری امریکا و معاون او، «کاملا هریس» ابراز خرسندی کرده است. طباطبایی در حال حاضر عضو سازمانی به‌ نام «ائتلاف تضمین دموکراسی» است که در سال ۲۰۱۷ برای مقابله با تلاش‌های ادعایی روسیه جهت «تضعیف نهادهای دموکراتیک» در امریکا و اروپا تشکیل شد. طباطبایی دارنده مدرک دکترای تخصصی در رشته مطالعات جنگ از دانشگاه «کینگز کالج لندن» است و به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و فارسی صحبت می‌کند. او دختر سید‌جواد طباطبایی، فیلسوف و پژوهشگر مشهور ایرانی است.

دیدار اعضای مجمع محققین و مدرسین با کروبی

 شنیدیم که، دبیرکل و تعدادی از اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با مهدی کروبی دیدار کردند. به گزارش جماران، آیت‌الله موسوی تبریزی با همراهی حجج اسلام فاضل میبدی، مهدوی آملی و فاضل فردوسی با حضور در محل حصر مهدی کروبی با وی دیدار کردند. حاضران در این ملاقات که ظهر پنجشنبه برگزار شد ضمن آرزوی رفع هرچه سریع‌تر حصر، درباره مسائل روز کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ادعای نامه نگاری برای مشارکت پایین در انتخابات!

 دست آخر اینکه، ، ایرنا نوشته که اخیراً برخی رسانه‌های منتسب به جبهه پایداری مدعی شده بودند در جریان اصولگرا تحلیلی مبنی بر «پیروزی به قیمت کاهش مشارکت» وجود دارد و معتقدند نیازی به تبلیغ مشارکت بالا نیست و در این زمینه به مسئولان عالی نظام هم نامه داده‌اند تا تبلیغی در این زمینه نشود. این در حالی است که رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه تأکید کردند که انتخابات پر شور و انتخاب اصلح و صحیح علاج دردهای مزمن کشور است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7571/3/570086/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها