عزیزی‌ خادم: در فوتبال ملی چیزی به نام برنامه نداشتیم



در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بحث‌های پیرامون این انتخابات، هر روز داغ‌تر می‌شود. در همین رابطه، شهاب ‌الدین عزیزی‌ خادم که یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال است، به برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت: «انتخابات این دوره به چند دلیل اهمیت بیشتری دارد. این انتخابات پس از اتفاق مبارک تصویب اساسنامه برگزار می‌شود که سال‌ها شاهد این موضوع نبودیم و صاحب اساسنامه‌ای شدیم که به‌عنوان سند راهبردی جدید، فصل نوینی برای انتخابات خواهد بود. در این برهه زمانی، فوتبال ملی در بحران بزرگ، چند ضلعی و پیچیده‌ای قرار دارد و عبور از آن، نیازمند عزم ملی، عقلانیت، صبوری و ایثار است. این انتخابات، آزمون بزرگی برای تعهد به دموکراسی و حرکت در مدار قانون و عدالت است.»
او رویکــــرد برنامــــــــه پیشنهادی خود در افق چهار ساله را دانش‌بنیان دانست و گفت: «اهداف ما با هدف مدرن‌سازی فوتبال ملی و ساختارهای مدیریتی فوتبال برنامه‌ریزی شده است. امید زیادی داریم که بازیگران اصلی، نقدهای خود را منتقل کنند. امیدوارم برنامه جدید مورد پذیرش همه واقع شود و روی آن کار شده است. ما در 20-15 سال گذشته، در فوتبال ملی چیزی به نام برنامه نداشتیم و این برنامه می‌تواند آرامش، رشد، توسعه، تعالی، صداقت، شفافیت، عدالت و افتخار را برگرداند. برنامه‌ ما در بخش‌های اقتصادی، فنی و ساختارهای مالی قابلیت اجرا دارد و شفافیت و پاسخگویی در آن انجام شده است. امیدوارم در همین روزها بتوانیم از این سند رونمایی کنیم و تحقق این اهداف جزو مطالبات ما بوده که نیازمند انسجام، هم‌افزایی و دلسوزی و از همه مهم‌تر، صبر و توکل به خداست.»
گفتنی است دوشنبه شب علی کریمی دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون و مهدی مهدوی کیا که به عنوان نایب رئیس اول پیشنهادی توسط او معرفی شده، بیانیه مشترکی را منتشر و تأکید کردند با شعار مبارزه با فساد در این انتخابات حضور خواهند داشت. همچنین مصطفی آجرلو دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون هم اعلام کرده رسیدن به درآمد هزار میلیاردی در فدراسیون رؤیا نیست و هدف من قدرتمند ساختن و ثروتمند کردن فدراسیون فوتبال است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7569/18/569841/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها