هواداران معترض استقلال خواستار حضور قلعه‌نویی شدند

فکری: از هواداران واقعی معذرت می خواهم


استقلال که همچنان درگیر حاشیه‌های پس از شکست برابر سپاهان است. بعد از اینکه دوشنبه شب نشست ویژه اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال پیرامون نتایج این تیم و تعیین تکلیف نیمکت آبی‌پوشان برگزار شد و تا نیمه‌های شب ادامه داشت، دیروز صبح هم شماری از هواداران استقلال به دنبال شرایط نامطلوب تیم‌شان در فصل جاری مقابل ساختمان این باشگاه تجمع و از عملکرد کادر فنی ابراز نارضایتی کردند و با آوردن بنری خواهان بازگشت امیر قلعه‌نویی شدند. با این وجود، هیچ‌گونه خبر رسمی پیرامون آینده کاری کادرفنی استقلال اعلام نشد و بیانیه‌ای نیز در این خصوص صادر نشد تا محمود فکری همچنان به عنوان سرمربی کارش را ادامه دهد. سرمربی آبی‌ها صبح دیروز در نشستی با یکی از مسئولان استقلال پیرامون نقطه نظرات اعضای هیأت مدیره و مشکلات این باشگاه به گفت‌و‌گو پرداخت و بعد از پایان این جلسه راهی محل تمرین شد. فکری در شرایطی با کمی تأخیر و به همراه علی نامداری مشاور هیأت مدیره در تمرین استقلال در ورزشگاه اکباتان تهران شرکت کرد که در پایان این جلسه تمرینی و در حالی که دوربین‌های سازمان صدا و سیما برای تهیه گزارش منتظرش بودند تا با او مصاحبه کنند، درگیری‌هایی بین لیدرهای باشگاه و هواداران استقلال که قصد صحبت با فکری را داشتند و موفق به این کار نشدند، جو بدی را در اطراف محل تمرین به وجود آورد و منجر به کنسل شدن این مصاحبه شد و سرمربی آبی‌پوشان نیز مکان تمرین را ترک کرد و پس از آن خبر رسید مدیران استقلال قرار است برای حضور یا عدم حضور فکری در استقلال در جلسه امروز هیأت مدیره تصمیم‌گیری کنند. گفتنی است در این تمرین، حنیف عمران‌زاده مربی استقلال بعد از بهبودی بیماری کرونا در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
دراین بین، پرویز مظلومی سرپرست استقلال به جمع هواداران معترض رفت و آنها به او گفتند چرا وضعیت استقلال خوب نیست که مظلومی خطاب به آنها گفت:«متأسفانه اوضاع خراب است و خودمان بیشتر ناراحت هستیم.» دراین لحظه هواداری گفت:«دروغ می‌گویید که از وضعیت استقلال ناراحتید» و مظلومی پاسخ داد: «پس شما حرف نزن. ما زندگی‌مان را برای استقلال گذاشته‌ایم. چرا فکر می‌کنید ما یا فکری از وضعیت استقلال ناراحت نمی‌شویم؟» هواداران معترض درادامه از مظلومی خواستند که این همه ماندن در استقلال بس است و بهتر است برود و مظلومی هم چنین واکنشی داشت:«اگر من بروم، استقلال درست می‌شود؟ اگر درست می‌شود، می‌روم.»
فکری هم ساعاتی بعد به ایسنا گفت: «عده‌ای از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به دنبال برکناری من بوده‌اند ولی از همه هواداران واقعی استقلال بابت شکست مقابل سپاهان و از دست رفتن صدر جدول عذرخواهی می کنم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7569/18/569839/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها