اخبـــــار



دستگیری قاتل رئیس پلیس در ترکیه

گروه حوادث: پلیس اینترپل عامل اصلی به شهادت رساندن رئیس پلیس آگاهی اسلام آباد غرب را پس از 15 ماه در شهر دنیزلی ترکیه دستگیر کرد.
سردار «علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: سرگرد «کوروش حاجی مرادی» رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب شامگاه یکشنبه پنجم خرداد سال 98 مصادف با شب شهادت حضرت علی(ع) هنگام گشت در منطقه با اشرار مسلح درگیر شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به‌دنبال این حادثه تحقیقات گسترده و همه جانبه‌ای برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی چند مرحله موفق به دستگیری 4 نفر از این افراد شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حالی که تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی عامل اصلی این جنایت ادامه داشت، کارآگاهان با ردیابی‌های تخصصی متوجه شدند متهم به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج شده و در شهر «دنیزلی» ترکیه زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده است. بدین ترتیب هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل به عمل آمد و مأموران پلیس ترکیه پس از شناسایی مخفیگاه وی، در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند و مقدمات انتقال وی به کشور در حال انجام است.

بازداشت عامل تیراندازی در عروسی

گروه حوادث: عامل تیراندازی در مراسم عروسی که باعث مرگ 2 کودک شده بود، پس از 3 سال دستگیر شد.
سرهنگ «اسحاق دریجانی»، فرمانده انتظامی شهرستان «ریگان» در تشریح این خبر گفت: فروردین سال1397خبر تیراندازی و کشته شدن 2 کودک در یک مراسم عروسی به پلیس گزارش و با حضور مأموران در یکی از مناطق روستایی مشخص شد مردی 28 ساله با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی در این مراسم جشن کرده بود که ناگهان چند گلوله به سر و صورت دو پسر بچه 5 و 7 ساله برخورد کرده و متهم نیز با مشاهده این صحنه پا به فرار گذاشته است. این 2 کودک مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل شدند اما به علت شدت جراحات وارده جان باختند. با شکایت خانواده مقتولان بلافاصله مأموران پلیس تحقیقات و پی جویی‌های لازم را برای دستگیری وی در دستور کار قرار دادند و در نهایت با گذشت حدود 3 سال از این حادثه موفق شدند متهم را در یکی از نقاط شهر «ریگان» دستگیر کنند. سرهنگ دریجانی در پایان گفت: در برخی نقاط شهرستان بخصوص در مناطق روستایی، رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن و عروسی رایج است که این مسأله همچون این حادثه ناگوار به جز وقوع حادثه و داغدار شدن خانواده‌ها نتیجه دیگری ندارد و برچیده شدن این رسم نادرست مورد تأکید است.

سقوط سارق هنگام فرار

گروه حوادث/ دزد بدشانس که در حال سرقت از یک خانه بود وقتی با حضور ناگهانی صاحب‌خانه روبه‌رو شد هنگام فرار از پنجره  تعادلش را از دست داد و جان باخت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دو روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی با لباس‌های مشکی، از بالکن خانه‌ای دو طبقه آویزان شده و مرد دیگری نیز در چند قدمی او روی بالکن ایستاده است. در کنار این ساختمان قدیمی خانه‌ای چهار طبقه و نوساز قرار داشت که مرد جوان سعی می‌کرد خود را از این بالکن به پنجره کوچک ساختمان نوساز برساند اما در همین لحظه تعادلش را از دست داد و سقوط کرد.
همزمان با انتشار این فیلم برای روشن شدن ماجرا با پلیس تماس گرفتیم که مشخص شد گزارش این سقوط صبح 26 بهمن به مأموران کلانتری 117 جوادیه اعلام شده است و مأموران کلانتری بلافاصله راهی محل شده‌اند. زن صاحب‌خانه در تحقیقات به پلیس گفت: برای خرید از خانه بیرون رفتم و زمانی که وارد خانه شدم متوجه بهم ریختگی وسایلم شدم. در شوک بهم ریختگی خانه بودم که ناگهان مرد جوانی را دیدم که از اتاق  فرار کرد و خود را به بالکن طبقه دوم رساند. من که تازه متوجه حضور دزد در خانه شده بودم با داد و فریاد از اهالی دیگر خانه کمک خواستم و آنها هم به تعقیب دزد پرداختند، اما دزد که سعی داشت از بالکن خودش را به خانه همسایه برساند تعادلش را از دست داد و سقوط کرد.

شلیک مرگبار به  پدر و مادرزن در تالش

گروه حوادث/ داماد کینه‌جو به دنبال اختلافات خانوادگی در اقدامی هولناک، پدر و مادرزن خود را با  سلاح شکاری به قتل رساند و برادرزنش را مجروح کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، پس از اعلام گزارش این درگیری خانوادگی مرگبار در دهستان ساحلی جوکندان شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم  داماد 29 ساله خانواده بوده که پس از قتل متواری شده است. علی درمانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش در این باره گفت: ساعت ۲۳:۴۵  دوشنبه  داماد یک خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری به خانه پدر همسر خود حمله کرده و والدین همسرش را کشته و برادر همسرش را نیز مجروح کرد.
برادر زن متهم پس از جراحت توسط نیروهای امدادی در بیمارستان رشت بستری شد و داماد خانواده نیز پس از ارتکاب به قتل‌ها، خود را به پاسگاه نیروی انتظامی جوکندان معرفی کرد و جزئیات حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است. سرهنگ جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش نیز درباره این پرونده اظهار کرد: پس از بازداشت متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز  کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7569/12/569815/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها