ایران در ایران




کلید ۱۱۱ واحد مسکن مددجویی جامعه هدف بهزیستی مازندران واگذار شد

ساری - کلید ۱۱۱ واحد مسکن مددجویی جامعه هدف بهزیستی مازندران واگذار شد. مدیرکل بهزیستی مازندران در حاشیه واگذاری این واحدها به خبرنگاران گفت که واحدهای مسکونی واگذار شده در مازندران بخشی از 2000 واحد مسکونی مددجویی است که در سراسر کشور به‌صورت همزمان با جامعه هدف بهزیستی واگذار شده است.
دکتر فرزاد گوهردهی، افزود: از مجموع ۱۱۱ واحد مسکونی مددجویی تحویل شده، ۳۴ واحد برای خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر بود و بقیه هم به سایر جامعه هدف بهزیستی تحویل شده است.
گوهردهی مجموع کمک‌های بلاعوض بهزیستی برای ساخت این واحدهای مسکونی را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای ساخت هر واحد مسکن مددجویی در حوزه شهری مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و در روستاها هم ۸۵۰ میلیون ریال کمک پرداخت شده است.
وی هدف‌گذاری بهزیستی مازندران برای ساخت مسکن مددجویی در سال‌جاری را ۳۶۰ واحد اعلام کرد و گفت که استان از برنامه هدف پیشی گرفته تا جایی که در نیمه نخست امسال ۴۶۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار کرد و روز سه‌شنبه هم ۱۱۱ واحد دیگر تحویل شد، در نتیجه برنامه‌ریزی این است که تا پایان امسال ۸۰۰ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل دهیم.

پایان مرمت خانه تاریخی میرزا کوچک‌خان رشت

رشت - معاون میراث‌فرهنگی گیلان از پایان روند مرمت خانه میرزا کوچک‌خان جنگلی خبر داد.به گزارش ایلنا ولی جهانی گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با شهرداری رشت مرمت خانه تاریخی میرزا کوچک‌خان جنگلی در شهر رشت به‌صورت مشارکتی و با همکاری شهرداری رشت و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان انجام شده است.
جهانی با اشاره به مرمت و تبدیل خانه تاریخی میرزا کوچک‌خان و تبدیل آن به خانه‌ - موزه نهضت جنگل افزود: رنگ‌آمیزی، لکه‌گیری، تعمیرات سقف و پلکان‌ها، بندکشی آجرها، مرمت ویترین‌ها و جمع‌آوری سازه‌های ناهمگون از جمله اقداماتی است که در این مرحله در خانه میرزا به انجام رسید.
 خانه تاریخی میرزا واقع در محله استادسرا رشت با شماره 22508 در 27 اسفند‌ماه 1386 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

پلمب اداره راه و شهرسازی بندرامام به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی

اهواز-  مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر از پلمب اداره راه و شهرسازی بندرامام خمینی (ره) به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
به گزارش ایرنا محمد شنبدی اظهار داشت: به دنبال بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی به منظور کنترل و پیشگیری از ابتلای شهروندان به کرونا، اداره راه و شهرسازی بندر امام خمینی (ره) به علت نقض پروتکل‌های بهداشتی و تجمع مردم با حضور کارشناس بهداشت، نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی پلمب شد.
وی با بیان اینکه محوریت بازرسی‌های سلامت محور، وزارت بهداشت است افزود: در این طرح نظارتی ارگان‌هایی همچون اتاق اصناف، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی حضور دارند.مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: چندی پیش یک باجه پیشخوان در بندرامام و چندین مراکز خرید و آموزشگاه در ماهشهر پلمب شدند، وضعیت در ماهشهر خوب نیست و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7569/6/569792/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها