تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی



مراسم اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی روز سه‌شنبه 28 بهمن ماه با حضور مسئولان لشکری و کشوری و تعدادی از برگزیدگان این جشنواره در سالن قصرشیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و از برگزیدگان برتر تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش «ایران»، این جشنواره با هدف تبیین و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت در بستر فضای مجازی و همچنین شناسایی، شبکه‌سازی، هدایت و به کارگیری فعالان حوزه ایثار، شهادت و مقاومت در فضای مجازی و تجلیل از فعالان برتر و جریان‌ساز در این عرصه برگزار شده است.
سرهنگ حمید حیدری دبیر دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: اندیشه‌پروری و معرفت‌افزایی برای انتقال ارزش‌های عمیق دفاع مقدس به نسل جوان و شناسایی، ساماندهی گروه‌های تخصصی شبکه‌سازی و به‌کارگیری استعداد‌های فعالان متعهد، ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان حوزه مجازی با هدف جریان‌سازی از اهداف دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی بود.
سرهنگ حیدری با اعلام اینکه اولین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۸ برگزار و ۹۰۴ اثر به دبیرخانه ارسال شد، افزود: در دومین دوره از جشنواره ۱۱۵۳ اثر ارسال شد که نسبت به سال گذشته رشد ۲۸ درصدی را شاهد بودیم. وی گفت: از میان آثار ارسالی ۱۱۷ اثر در بخش سایت‌های خبری، ۲۳۵ اثر در بخش پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، ۵۷ اثر در بخش نرم‌افزار‌های کاربردی، ۴۹۲ اثر در بخش سرگرمی‌ها و ۱۹۳ اثر در بخش آزاد بود که پس از بررسی‌های اولیه داوری و برگزیدگان مشخص شد. در پایان مراسم علاوه بر تقدیر از برگزیدگان جشنواره، از پوستر سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی رونمایی شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7569/3/569772/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها