اخبار



کسب 15 مدال دوومیدانی جانبازان در دوبی

مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان جایزه بزرگ 2021 با حضور 602 ورزشکار از 52 کشور طی چهار روز (21 تا 25 بهمن ماه) به میزبانی شهر دوبی کشور امارات برگزار شد و تیم دوومیدانی نابینایان و کم بینایان 9 مدال توسط مهدى اولاد دو طلا،  مهدى مرادى یک طلا، بهزاد عزیزى یک طلا، سامان پاکباز یک نقره، هاجر صفر زاده یک نقره، وحید نجیمى دو برنز و مسعود حیدرى یک برنز کسب کردند.  در بخش جانبازان و معلولین نیز 6 مدال توسط حامد امیری دو طلا و یک نقره، علی‌اصغر جوانمردی یک نقره، علیرضا صادقیان یک نقره و سعید افروز یک نقره به دست آمد.

مسابقات تیم ملی در نوروز ۱۴۰۰ لغو شد

امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال و مدیر رسانه‌ای تیم ملی  گفت: «بر‌اساس درخواستی که هنگ‌کنگ و کامبوج به‌خاطر محدودیت‌هایی که در کشورشان با آنها مواجه بوده‌اند، مقرر شد مسابقاتی که قرار بود در ماه مارس (فروردین) برگزار شود، به ماه ژوئن (خرداد) منتقل شود و بنابراین رقابت‌های تیم ملی ایران نیز در ماه ژوئن (خردادماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد». با این حساب، شاگردان دراگان اسکوچیچ همانند نوروز ۱۳۹۹ باز هم بازی‌هایشان لغو شده و باید در انتظار برنامه‌ریزی جدیدی از سوی نهادهای بین‌المللی مانند فیفا و AFC بنشینند. علوی همچنین از آمادگی و درخواست ایران برای میزبانی بازی‌های این گروه به صورت متمرکز در ایران خبر داد و اعلام کرد سه‌شنبه (فردا) جلسه‌ای در ارتباط با این موضوع با حضور تیم‌های حاضر در گروه ایران برگزار خواهد شد تا سرنوشت این مسابقات تعیین تکلیف شود.

تساوی پورتو با گلزنی طارمی

شنبه شب لژیونرهای فوتبال ایران برای تیم‌های خود به میدان رفتند و پورتو در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم قعر جدولی بوآویستا رفت که با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان در این بازی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور  داشت و در دقیقه 54 بازی گل اول تیمش را به ثمر رساند. پورتو با این تساوی با 41 امتیاز در رده دوم ماند و فاصله اش با اسپورتینگ صدرنشین به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد. از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فوتبال اوکراین، زوریا میزبان دسنا بود و با نتیجه 2-1 پیروز شد. در این بازی اللهیار صیادمنش 90 دقیقه حضور داشت و پاس گل اول تیمش را داد. شهاب زاهدی هم که به تازگی راهی زوریا شده است از دقیقه 60 وارد میدان شد. زوریا با این برد 26 امتیازی شد و در رده سوم است.

منشا تا اطلاع ثانوی محروم شد

مهاجم نیجریه‌ای گل گهر به‌خاطر شادی پس‌از گل منشوری اش بعد از گلزنی مقابل نساجی محروم شد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقه نساجی و گل‌گهر درهفته پانزدهم، گادوین منشا بازیکن گل‌گهر تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی در خور صدور قرار دستور موقت داشته و به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی وی از همراهی و حضور در تمامی مسابقات فوتبال معلق و محروم است. قرار صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7567/18/569609/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها