ایران در ایران




ورودی شادگان به‌دلیل وضعیت بحرانی کرونا مسدود شد

آبادان -سرپرست فرمانداری شادگان گفت: مسیر ورودی به مناطق بحرانی این شهرستان از جمله شهر دارخوین، روستاهای بوزی و سالمی به‌منظور کنترل شیوع کرونا روی مسافران و گردشگران مسدود شد.
به‌گزارش ایرنا امید صبری‌پور اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه شورای سلامت و ستاد پیشگیری، شهرستان شادگان تا اطلاع بعدی از پذیرش مسافران و گردشگران معذور است. وی افزود: اقدامات کنترلی در مبادی ورودی شهرستان‌ شادگان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شدت یافته است و از ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان جلوگیری می‌شود. سرپرست فرمانداری شادگان گفت: این شهرستان در بدترین شرایط ممکن به لحاظ ابتلا به کرونا قرار دارد و به همین دلیل اقدامات کنترلی از  روز یکشنبه  آغاز و در صورت تداوم وضعیت کرونایی در روزهای آینده این محدودیت‌ها با شدت بیشتری اعمال خواهد شد.

کسب مقام دوم عکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره بین‌المللی دبی

زاهدان - عکاس خوش ذوق سیستان و بلوچستانی توانست با ارائه تصویر هوایی که بوسیله هلی شات از شاهرگ‌های آبی این منطقه تهیه کرده در جشنواره بین‌المللی exposure که در امارات متحده عربی و در شهر دبی برگزار گردید در بخش Drone یا پرنده بدون سرنشین مقام دوم را کسب کند.
به گزارش ایسنا احمد عباسی مقدم گفت: برای شرکت در این جشنواره که از جشنواره‌های مطرح بین‌المللی است و شرکت کنندگان زیادی از سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند ۱۰ اثر در بخش پرنده بدون سرنشین یا هلی شات ارسال کردم، که خوشبختانه یکی از آثارم که تصویر هوایی از شاهرگ‌های آبی منطقه در انتهای رودخانه هامون را نشان می‌داد و در ارتفاع ۵۰۰ متری از سطح زمین گرفته شده بود، توانست حائز رتبه دوم در این جشنواره شود. وی بابیان اینکه مقام اول جشنواره را آلبرت دروس از کشور هلند که یکی از عکاسان مشهور است به خود اختصاص داد، افزود: در بین عکاسان مطرح دنیا توانسته‌ام از دورترین نقطه با کمترین امکانات به‌عنوان یک سیستان و بلوچستانی و مهم‌ترازآن یک ایرانی در بین کشورهای شرکت کننده نام کشورم را بر سرزبان‌ها بیندازم احساس بسیار خوب و وصف ناشدنی دارم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7567/6/569567/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها