دیگه چه خبر


دستیار قالیباف ادعای سخنگوی مجلس را رد کرد

   خبر اول اینکه، معاون بین‌الملل مجلس با بیان اینکه درباره عدم دیدار با پوتین، بحثی مبنی بر کم کاری وزارت خارجه مطرح نیست، گفت: پروتکل‌های بهداشتی مانع این دیدار شد.به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان، درمورد برخی بحث‌ها پیرامون سفر اخیر قالیباف به روسیه تأکید کرد: درباره عدم برگزاری دیدار رئیس مجلس با رئیس‌جمهوری روسیه قبلاً هم به‌صورت شفاف ذکر شده بود که پروتکل‌های بهداشتی مانع این دیدار شد. وی افزود: همان‌طور که قبلاً نیز بارها ذکر شده است، این سفر به دعوت آقای والودین رئیس مجلس دومای روسیه انجام و نشست‌های لازم با همتای رئیس مجلس در سطحی بالا برگزار شد. امیرعبداللهیان درباره برخی اظهارنظرها درباره کم کاری وزارت خارجه در این باره تأکید کرد: چنین بحثی مطرح نیست و اگر افرادی چنین چیزی مطرح کرده‌اند، یا اشرافی به موضوع نداشته‌اند یا شاید منظور دیگری داشتند. گفتنی است محمد حسین فرهنگی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شنبه مدعی شده بود که انجام نشدن دیدار پوتین با قالیباف به‌خاطر کم کاری وزارت خارجه بوده است.

ماجرای عنابستانی به‌ کجا رسید؟

  خبر دیگر اینکه، ماجرای عنابستانی، سیلی و سرباز به کجا رسید؟ این سؤال مهمی است که این روزها بخشی از مردم از خود می‌پرسند. ماجرا که معلوم است، سیلی نواخته شده و حرف‌هایی رد و بدل شده است، پس این همه معطلی برای چیست؟عصر ایران در همین باره نوشته است: چرا هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نظر خود را در مورد ماجرای نماینده سبزوار اعلام نمی‌کند؟ واقعاً بررسی این داستان، احتیاج به این همه زمان دارد؟ نکند خدای ناکرده به عمر مجلس یازدهم قد ندهد؟قطعاً اگر این اتفاق برعکس افتاده بود و نماینده مجلس سیلی خورده بود، الان پارلمان تا ته ماجرا را در نمی‌آورد، آرام نمی‌گرفت. نویسنده افزوده: انتظار زیادی نیست. مردم دوست دارند بدانند بر سر یک نماینده مجلس که به‌صورت یک سرباز آن هم حین انجام وظیفه، سیلی زده است، چه می‌آید. اعتماد‌سازی مثل باران نیست که از آسمان ببارد و مردم متوجه آن شوند. اعتماد‌سازی با همین تصمیم‌ها ساخته می‌شود. وقتی مردم ببینند تخلفی انجام شده و بسرعت به آن رسیدگی می‌شود، خود به خود اعتماد می‌کنند. به نظر می‌رسد همه دست روی دست گذاشته‌اند تا فصل فراموشی از راه برسد و کم‌کم همه از یاد ببرند، روزی نماینده مجلسی از ماشین دناپلاسش پیاده شد و به صورت سرباز راهنمایی و رانندگی سیلی زد.

اعلام جرم دادستان زنجان علیه آذری جهرمی

  دست آخر اینکه،   پس از نقل قول آذری جهرمی از امام خمینی(ره) درباره عدم دل بستن به کاخ کرملین، دادستان زنجان علیه جهرمی اعلام جرم کرد. به گزارش ایسنا، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان دیروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام آذری جهرمی پرونده قضایی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد. صادقی نیارکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته یکی از مسئولان کشور در زنجان صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام ایراد نمودند که بلافاصله مستندات جمع‌آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضایی تشکیل شد. رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این‌گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران می‌باشد پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد. هفته گذشته آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در زنجان گفته بود همانگونه که به کاخ سفید اعتمادی نیست، امید بستن به «کاخ کرملین» هم راهبرد درستی نیست. امام به ما یاد دادند که به «مردم» بویژه کوخ‌نشین‌ها تکیه کنیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7567/3/569552/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها