اخبــــار




علی‌نژاد: اگر 15 درصد سهام سرخابی‌ها واگذار شود دیگر قابل برگشت نیست

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، با حضور در برنامه «کادرفنی» شبکه ورزش در خصوص اینکه قرار است 15 درصد سهام استقلال و پرسپولیس در بورس را مردم بخرند و 85 درصد آنها باز هم دست دولت می‌ماند، گفت: «بنای وزارت ورزش این است که حتی یک درصد در اختیار دولت نماند. این 15 درصد عرضه اولیه است. برای ورود به فرابورس باید کشف قیمت شود و بعد 10 تا 15 درصد عرضه اولیه می‌شود تا مردم بتوانند حجم مشخصی را بخرند. بعد که قیمت مشخص شد، درصدهای بعدی را واگذار می‌کنند. حدود یک‌ سال و نیم است که تلاش می‌کنیم مشکلات زیرساختی را برطرف کنیم. قبلاً سرمایه کل یکی از این دو باشگاه یک میلیون تومان و دیگری 10 میلیون تومان بود و به همین خاطر دو ورزشگاه به نامشان شد. امروز سرمایه استقلال و سرمایه پرسپولیس به طور جدا در حدود 710 میلیارد تومان است که مربوط به ورزشگاه‌هاست. بحث ارزش دو باشگاه و برند آنها هم خیلی بیشتر از اینهاست. یک‌بار ارزش‌گذاری شده و این ارزش‌گذاری در حال به‌روزرسانی است.» او در پاسخ به این سؤال که چه تضمینی وجود دارد این سیاست در دولت آینده ادامه داشته باشد، گفت: «واقعیت این است که هیچ تضمینی وجود ندارد اما اگر در این دولت بتوانیم 15 درصد را واگذار کنیم و عرضه اولیه انجام شود فرآیند خصوصی‌سازی دو باشگاه انجام شده و دیگر قابل برگشت نیست. مگر اینکه نتوانیم قبل از پایان دولت این واگذاری را داشته باشیم.»

رحمان رضایی از هدایت ذوب‌آهن برکنار شد

عصرشنبه جلسه هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برگزار شد که در پایان این جلسه تصمیم به برکناری رحمان رضایی گرفته شد اما مدیران باشگاه ذوب‌آهن منتظر ماندند تا منصور یزدی‌زاده مدیر کارخانه ذوب‌آهن این تصمیم را تأیید کند. در نهایت با تأیید یزدی‌زاده دیروز رأی به برکناری رضایی داد و او کنار گذاشته شد. طبق مصوبه هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن رضایی باید حداقل ۱۱ امتیاز در ۵ مسابقه برای تیمش به دست می‌آورد و عدم کسب نتایج مدنظر باعث شد تا با او قطع همکاری شود. قرار است بزودی سرمربی ذوب‌آهن مشخص شود.

ضرب‌الاجل 48 ساعته شهرخودرو به پرسپولیس

جواد طاری بخش سخنگوی شهرخودرو، اعلام کرد این باشگاه 48 ساعت به باشگاه پرسپولیس فرصت می‌دهد مبلغ 8 میلیارد تومان پول رضایت نامه انتقال یحیی گل‌محمدی را پرداخت کند،
درغیر این صورت این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد. امیر ساعد، وکیل باشگاه پرسپولیس گفت:« ما لایحه اعتراضی خود را درباره پرونده شکایت شهرخودرو به کمیته استیناف ارائه کردیم و شهرخودرو تا زمان اعلام نظر این کمیته نمی تواند پرونده را به مرجعی بالاتر مثل AFC ببرد.»

پرسپولیس تا پایان سال مشکی‌پوش می‌ماند

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا پایان سال پیراهن مشکی را از تن خارج نمی‌کند. در قسمتی از بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده: «فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند اتفاق بهت‌آوری بود که کام مردم ایران را تلخ کرد و تصمیم بر آن شد که پیراهن مشکی به تن کنیم. حالا طبق تصمیم جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه، قرار است پرسپولیس به احترام عزیزان از دست رفته خود، تا پایان سال پیراهن مشکی به تن کند. البته پیراهن‌های جدید تحویل داده شده تا از ابتدای نیم فصل دوم، با این پیراهن‌ به زمین برویم اما قرار شد از سال آینده و پس از گذشت مراسم چهلمین روز درگذشت میناوند و انصاریان، پیراهن نو به تن کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7562/18/569023/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها