2 کشته و 30 زخمی در دو سانحه رانندگی




گروه حوادث /    حادثه واژگونی مینی بوس حامل کارگران و خودروی سمند با 14 تبعه خارجی که صبح دیروز در جاده اصفهان رخ داد 2 کشته و 30 مجروح بر جا گذاشت.
غفور راستین، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در تشریح این دو حادثه گفت: نخستین حادثه ساعت ۵ صبح یکشنبه در کیلومتر 22 جاده ترانزیت نطنز به اردستان رخ داد و یک دستگاه خودروی سمند حامل ۱۴ نفر افغانستانی واژگون شد.
وی با بیان اینکه این حادثه ۱۲ مصدوم و ۲ فوتی بر جا گذاشت، عنوان کرد: ۲ واحد امدادی از اورژانس نطنز و ۲ واحد امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که پس از دریافت خدمات اورژانسی 3 نفر از مصدومان به بیمارستان‌های شهید بهشتی اردستان، ۴ نفر به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز و ۵ نفر به فاطمیه بادرود منتقل شدند.
همچنین در حادثه دیگری که ساعت 22و 5 دقیقه صبح یکشنبه به‌دلیل لغزندگی جاده در اتوبان اقارب‌ پرست اصفهان رخ داد یک دستگاه مینی‌بوس سرویس کارکنان شرکت ریخته‌گری اصفهان واژگون شد. در این حادثه ۱۸ مرد ۲۰ تا ۵۰ ساله مصدوم شدند که ۶ کد اورژانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان پس از دریافت خدمات اورژانس به بیمارستان‌های کاشانی و الزهرا منتقل شدند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7562/12/568998/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها