مرگ یکی از کارکنان اداره برق در سقوط بهمن



گروه حوادث/ سقوط بهمن در روستای ناریان شهرستان طالقان منجر به مرگ یکی از کارکنان  اداره برق منطقه و مصدوم شدن 3 نفر دیگر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود ساعت ۱۵:۴۰عصر یکشنبه ۱۹ بهمن خبر ریزش بهمن در جاده روستای ناریان شهرستان طالقان و ناپدید شدن 4 نفر گزارش شد.
مجتبی خالدی – سخنگوی اورژانس کشور نیز به ایران گفت: 4 نفر از کارکنان شرکت برق منطقه در حال کار بودند که زیر بهمن گرفتار شدند با تلاش امدادگران 3 نفر از آنها بیرون کشیده شدند اما یکی از این افراد جان باخت.
محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشوردراین باره گفت: پس از این حادثه  بلافاصله دو تیم عملیاتی برای جست و جو و نجات ازاستان البرز به منطقه اعزام شدند. یک تیم آنست نیز با سگ‌های جست وجو به محل اعزام شدند. اما شرایط اعزام بالگرد به دلیل وضعیت جوی امکانپذیر نبود. با شروع عملیات هر 4 نفر از زیر برف بیرون کشیده شدند اما یکی از آنها به نام ساسان کاظمی جان باخت. مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و عملیات نجات پایان یافت.
محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز نیز درخصوص جزئیات این حادثه گفت: تعدادی از پرسنل اداره برق که مشغول تعمیر شبکه برق بوده‌اند دچارحادثه شده‌اند. وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با اورژانس، هلال احمر و فرمانداری طالقان برای حضور در محل حادثه و پیگیری وضعیت همه پرسنل صورت گرفت.
سید سجاد حسینی نسب، سرپرست فرمانداری طالقان نیز از فوت یکی از افرادی که زیر بهمن گرفتار شده بود خبر داد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7562/1/568933/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها