اخبــــار



دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر معظم  انقلاب

 در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) و در روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ با رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا دیدار می‌کنند.
به گزارش ایسنا، با توجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، این دیدار با حضور تعداد محدودی از فرماندهان و اعضای نیروی هوایی در حسینیه‌ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
بخشنامه جدید رئیسی ابلاغ شد
بخشنامه «الزام دادسراها و دادگاه‌ها و ضابطان دادگستری به پذیرش مستقیم شکایات مردم» از سوی رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، فراهم کردن امکان ارسال شکایت به صورت خودکاربری از طریق سامانه خدمات الکترونیک قضایی، اطلاع‌رسانی به اصحاب پرونده حسب مورد درخصوص نحوه پیگیری شکایات، نظارت بر ثبت و ارسال سریع شکایات دریافتی توسط دفاتر خدمات الکترونیک و ایجاد دسترسی الکترونیکی به دادستان‌ها جهت نظارت بر نحوه ارجاع شکایات از جمله اقداماتی است که در سایه اجرای این دستورالعمل تحقق می‌یابد.

مسیرهای حرکت موتوری و خودرویی مراسم ۲۲ بهمن در تهران

جلسه هماهنگی مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری در مراسم
۲۲ بهمن تهران صبح دیروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد و حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی طی سخنانی بیان کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن یکی از اعیاد حقیقی ملت ایران است که باید به نحو ممکن مورد توجه قرار گیرد. به گزارش ایسنا، محمودی یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی موجود و لزوم رعایت بهداشت طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، حرکت موتوری و خودرویی جایگزین راهپیمایی
هر ساله مردم تهران و شهرستان‌های استان شده است. وی یادآور شد: مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتورسواران خواهد بود و خیابان‌های شهید آیت‌الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است. به گفته محمودی، سپاه و بسیج هدایت حرکت موتوری به سمت مسیرهای اصلی را برعهده خواهند داشت و نیروی انتظامی و راهور نیز جهت هدایت به مسیرهای اصلی اطلاع‌رسانی و همراهی لازم را انجام می‌دهند.

حزب ندای ایرانیان: مجلس از مرحله شعار عبور کند

اعضای شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان با اعلام اینکه مجلس یازدهم در آزمون بزرگ شفافیت مردود شد، تأکید کردند: انتظار می‌رود نمایندگان از مرحله شعار عبور کرده و اقدام علمی برای شفافیت پارلمانی داشته باشند. به گزارش ایرنا، در این نشست تأکید شد که مجلس شورای اسلامی نهاد قانونگذار در کشور است و شایسته است شفافیت و پاسخگویی را از خود شروع کند. به گفته اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، تصویب شفافیت آرای نمایندگان گام مهمی جهت حاکم شدن شفافیت و پاسخگویی در سیستم سیاسی خواهد بود. در این جلسه همچنین در‌خصوص تشکیل «نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان» تأکید کردند که نفس ایجاد اجماع و هماهنگی برای برگزاری یک انتخابات پرشور که تضمین‌کننده منافع ملی و حقوق مردم باشد، سزاوار تحسین است، اما باید با نگاهی به تجارب گذشته و رفع اشکالات اساسی‌ که شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات داشت، نهاد فعلی قدمی به پیش باشد نه آنکه صرفاً همان روند پر اشکال قبلی با تغییرنام و صورت تکرار شود. اعضای شورای سیاستگذاری بر شفافیت ساز‌وکارهای نهاد، امکان پاسخگویی به جریان‌ها، احزاب و مردم، بسترسازی برای حضور اقشار نادیده گرفته‌شده، بویژه زنان و جوانان، تأکید کردند. همچنین در این جلسه اعضای شورای سیاستگذاری ضمن هشدار درخصوص احتمال بروز موج چهارم کرونا، خواستار آغاز سریع‌تر واکسیناسیون سراسری برای کنترل پاندمی کرونا شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7561/2/568800/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها