اخبــــــار




گل شماره 650، کاشته 54
پاسخ مسی به جنجال افشای قراردادش
لیونل مسی پس از یک روز پرحاشیه که در آن مفاد قراردادش با بارسا ریز به ریز افشا شد، یکشنبه شب برابر بیلبائو قرار گرفت. پیش‌بینی می‌شد که مسی با‌انگیزه‌تر از همیشه باشد و برای پاسخ به کسانی که او را باعث و بانی نزدیک بودن بارسا به ورشکستگی بانکی می‌دانند، اشتیاق خاصی داشته باشد. همینطور هم شد و او دقیقه 20 دروازه بیلبائو را باز کرد تا بارسا نیمه اول را برنده به رختکن برود. به این ترتیب مسی گل شماره 650 خود با پیراهن بارسا را به ثمر رساند. او 755 بازی برای بارسا انجام داده که 456 بازی در لالیگا بوده است. 118 بازی در لیگ قهرمانان، 54 بازی در کوپا دل ری، 14 بازی در سوپرکاپ اسپانیا، 3 بازی در سوپرکاپ اروپا و 5 بازی در جام جهانی باشگاه‌ها. گل مسی از روی ضربه کاشته بود تا به این ترتیب پنجاه و چهارمین گل کاشته او به ثمر برسد. 48 کاشته با پیراهن بارسا و 6 کاشته با پیراهن تیم ملی آرژانتین. ضربه او در حالی وارد دروازه شده که دروازه‌بان بیلبائو تنها نظاره‌گر ورود توپ بود و آلوارز مدافع بیلبائو هم هر چه تلاش کرد نتوانست روی خط با ضربه سر توپ را راهی کرنر کند.

قدوس: می‌خواستم از فوتبال خداحافظی کنم
سامان قدوس که در برنتفورد توپ می‌زند، در مصاحبه با سایت سوئدی fotbollskanalen درخصوص محرومیت 4 ماهه‌اش از میادین فوتبال که چندی پیش به پایان رسید، گفت: «واقعاً شرایط سختی بود و سخت‌ترین لحظاتی بود که با آن مواجه شدم. همه چیز حس منفی به من می‌داد و هم روی فوتبال و هم روی زندگی‌‌ام تأثیر گذاشت. نمی‌توانستم بخوبی استراحت کنم و همیشه استرس داشتم. لحظاتی بود که به بازنشستگی از فوتبال هم فکر می‌کردم و تمام زندگی‌ام با استرس بود اما با ذهنیت مثبت به فوتبال بازگشتم. البته خانواده و دوستانم خیلی به من کمک کردند. به نظرم انتقال به برنتفورد اتفاق خیلی خوبی بود. پرونده هوئسکا در دست من نبود و همه چیز اشتباه پیش رفت. البته از این اتفاق به این نتیجه رسیدم که کتابی بنویسم و مخاطبان آن را بخوانند.»

درخواست انصاریان: برایم دعا کنید
حامد اژدری، شوهرخواهر علی انصاریان درباره آخرین وضعیت این بازیکن سابق پرسپولیس به خبرآنلاین گفت: «وضعیت علی تغییرات آنچنانی نداشته و متأسفانه الان دراوج بیماری است و درگیری شدید ریه را همچنان دارد. جدا از این موضوع، عفونت‌ها و عوامل دیگر بالا و پایین می‌شوند. پزشکان بشدت پیگیر شرایط هستند و شبانه روز وضعیت را  رصد می‌کنند. ۴-۵ روز پیش رو خیلی حیاتی و مهم است و با این سطح از درگیری ریه، خوشبختانه علی هوشیاری دارد. تا الان او مقاومت کرده  و امیدوارم این چند روز هم ادامه پیدا کند و بیماری روی سیر نزولی قرار بگیرد. او در حالی که صدایش خیلی گرفته و به زور متوجه حرف‌هایش می‌شدیم، به من گفت که به مردم بگویم برای او دعا کنند.»

مراسم ختم مجازی مهرداد میناوند
خانواده مهرداد میناوند در اقدامی قابل توجه اعلام کردند مراسم سوم و هفتم را برگزار نمی کنند و هزینه اش را صرف امور خیریه می کنند. دیروز مراسم ختم او به صورت مجازی برگزار شد. در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره سرخ ها حضور داشتند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7557/18/568305/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها