ابراهیم شکوری، سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با «ایران»:

نامه‌ای مبنی بر تهدید یا محرومیت از فیفا دریافت نکرده‌ایم


محمد محمدی سدهی / باشگاه پرسپولیس روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. درگذشت مهرداد میناوند، پیشکسوت این تیم از جمله اتفاقاتی بود که در روزهای گذشته باعث ناراحتی هواداران این تیم شد و حالا انتشار خبر محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به‌دلیل عدم پرداخت بدهی ماریو بودیمیر، مهاجم سابق کروات این تیم که نگرانی هواداران را به‌همراه داشته است. پرسپولیس بدهی 500 هزار یورویی به این بازیکن کروات دارد و این موضوع چالشی است که مدیران پرسپولیس با آن مواجه هستند.
ابراهیم شکوری، سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به خبرنگار«ایران» گفت:‌«نمی دانم برخی از رسانه‌ها خبرها را از کجا می‌آورند چرا که هنوز باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال نامه‌ای در خصوص محرومیت دریافت نکرده‌اند. آن رسانه‌ای که خبر محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات را انتشار داده با فیفا در ارتباط است و زودتر از ما اخبار را دریافت می‌کند. به هر حال تاکنون ما نامه یا ایمیلی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم و این خبر را تکذیب می‌کنیم.»
دیروز همچنین یکی از رسانه‌ها مدعی شد که فیفا در نامه‌ای که چندی قبل و پس از شکایت بودیمیر به باشگاه ارسال کرد، پرسپولیس را تهدید کرد که در صورت عدم پرداخت بدهی 500 هزار یورویی بودیمیر تا 12 بهمن ماه این باشگاه از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم می‌شود. او در این خصوص بیان داشت:‌«باشگاه نامه‌ای با مضمون تهدید فیفا دریافت نکرده اما به هر حال باشگاه با بودیمیر قراردادی امضا کرده و تعهداتی بابت پرداخت دستمزد این بازیکن دارد و باید پول او را پرداخت کند. از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌مان برای پرداخت بدهی بودیمیر استفاده می‌کنیم تا خطری باشگاه را تهدید نکند.»
شکوری در ادامه به موضوع درگذشت مهرداد میناوند اشاره کرد و افزود:‌«این روزها هواداران ما با درگذشت مهرداد خیلی اذیت شدند و دوستان با انتشار اخبار کذب باعث رنجش بیشتر هواداران‌مان می‌شوند. 2 اسفند زمان آغاز فصل نقل و انتقالات است و تلاش می‌کنیم موضوع بدهی باشگاه به بودیمیر مشکلی برای ما به‌وجود نیاورد. سعی می‌کنیم که به بهترین نحو تیم را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده کنیم و بازیکنان مدنظر را به خدمت بگیریم. درگذشت مهرداد میناوند اتفاق تلخی بود و شوک بزرگی به تیم و هواداران پرسپولیس وارد کرد و بازیکنان برای خوشحال کردن روح میناوند بیشتر از قبل تلاش می‌کنند.»
سخنگو و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که وضعیت باشگاه از نظر مالی چگونه است؟ گفت:‌«همه از وضعیت مالی باشگاه خبر دارند و تقریباً تمامی باشگاه‌ها با مشکلات مالی دست به گریبان هستند. تیم جدید مدیریت پرسپولیس برای کمک آمده تا باشگاه از این شرایط سخت به سلامت عبور کند. ما آخرین بازی‌مان (ماشین سازی) را با برد پشت سر گذاشتیم و امیدواریم که در هفته‌های پیش رو هم نتایج خوبی کسب کنیم. پرسپولیس در حال حاضر با 2 بازی کمتر ششم جدول است و در صورتی که 2 بازی معوقه را با پیروزی پشت سر بگذارد، به صدر جدول بازمی‌گردد.» او در خصوص کمبودهای باشگاه پرسپولیس در برخی از خطوط افزود:‌«این درست است که تیم در برخی از خطوط مشکل دارد اما ان‌شاءالله تا فصل نقل و انتقالات به سلامت از مشکلات عبور خواهیم کرد. ما لیست خروجی نداریم و برای نیم فصل دوم نیازمند جذب چند بازیکن هستیم که ان‌شاءالله این بازیکنان جذب خواهند شد و تیم در نیم فصل دوم شرایط اش بهتر خواهد شد.»
شکوری در خصوص وضعیت علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری است، اظهار داشت:‌«پیگیر روند درمان علی عزیز هستیم اما کرونا بیماری سخت و پیچیده‌ای است. خوشبختانه حال انصاریان خوب و شرایطش رو به بهبودی است. از مردم عزیز می‌خواهم که دعا کنند تا هرچه زودتر حال انصاریان خوب شود و به آغوش خانواده‌اش بازگردد.»

بــــرش
واکنش فدراسیون و وکیل بودیمیر به محرومیت پرسپولیس

دیروز یکی از رسانه‌ها خبر محرومیت باشگاه پرسپولیس به‌دلیل بدهی به ماریو بودیمیر، مهاجم سابق این تیم را منتشر کرد. موضوعی که بلافاصله از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس تکذیب شد و حتی حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال هم اظهار داشت که تاکنون نامه یا ایمیلی از سوی فیفا دریافت نشده است. علاوه بر این داوور رادیک، وکیل بودیمیر هم ضمن رد این شایعه اعلام کرد: «هنوز پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته نشده است.» البته در این زمینه گفته می‌شود که بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به نامه وکیل بودیمیر به کمیته انضباطی فیفا بستگی دارد. جایی که وکیل مهاجم کروات سابق پرسپولیس باید در نامه‌ای به فیفا عدم پایبندی پرسپولیس به رأی صادره از سوی این نهاد را اعلام کند که البته تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7557/18/568301/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها