گفته‌ها


زندگی من مثل امیر است
پرویز پرستویی: روزی که قصه را خواندم، احساس کردم زندگی من مثل امیر است. به‌عنوان فخر و غرور نمی‌گویم اما گاهی فکر می‌کنم زندگی‌ام همانند شخصیت امیر در این فیلم شده است، مجبورم سکوت کنم و از دردها و ناهنجاری‌ها نگویم. خودم را هم از دنیای مجازی جدا کرده‌ام. من گوشم را بستم فکر کردم اگر تحت تأثیر قرار بگیرم باید بگذارم بروم ولی من اهل رفتن نیستم. با گفتن این حرف‌ها برخی فکر می‌کنند ما ریاکاریم ولی عیبی ندارد، من این ریاکاری را دوست دارم. من امیر و اتفاقات این فیلم را در جامعه خودمان می‌بینم.
نشست خبری «بی‌همه چیز»

از مادرم یاد گرفتم
به جایزه فکر نکنم
باران کوثری: من از مادرم یاد گرفتم به جایزه فکر نکنم. این به معنی آن نیست که جایزه خوشحالم نمی‌کند، بلکه خوشحال هم می‌شوم اما به این روند سلیقه‌ای فکر نمی‌کنم. گرفتن این نقش برایم جایزه محسوب می‌شود و چه بهتر که از معتبرترین جشنواره فیلم ایران جایزه هم بگیرم یا بابت بازی در این فیلم نامزد شوم.
نشست خبری «بی‌همه چیز»

برای علی انصاریان آرزوی سلامتی دارم
کاوه صباغ‌زاده: در ابتدا می‌خواهم برای علی انصاریان آرزوی سلامتی داشته باشم. فضای فانتزی و رنگارنگ در همه قصه دیده می‌شود. فیلمی که روی پرده دیدید، بهترین کاری بود که از دست ما برمی‌آمد و فکر نمی‌کنم بهتر از این می‌توانستیم کاری انجام دهیم. نمی‌توان فیلمی فانتزی ساخت که هیچ بخش رئالی در آن نباشد و از دل همین تضاد میان رئال و فانتزی است که زندگی و فیلم شکل می‌گیرد.
نشست خبری «رمانتیسم عماد و طوبا»

آغوش دردسرساز
میهمان ویژه اولین روز جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه عادل فردوسی‌پور بود. حضور او برای تماشای فیلم «بی‌همه چیز» محسن قرایی یک حاشیه کرونایی را هم ساخت. خوش و بش پرستویی و فردوسی‌پور و در آغوش کشیدن یکدیگر جلوی دوربین با واکنش منفی در فضای مجازی همراه بود. دکتر مصطفی جلالی فخر از منتقدان سینما با اشاره به واکنش انتقادی مردم در این باره نوشت: «محبوبیت چشمگیر عادل فردوسی‌پور پس از کنار گذاشته شدن از صداوسیما و محبوبیت همیشگی پرویز پرستویی به‌دلیل نقش‌آفرینی‌ها و فعالیت‌های اجتماعی‌اش هیچکدام نتوانست مانع چشم‌پوشی از خطای مسلم‌شان شود. این یعنی شماتت‌ها به‌دلیل علاقه و نگرانی‌است  نه بهانه‌ای برای طرد و توبیخ»‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7557/14/568284/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها