رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

حضرت آقا لب تر کنند، میلیون‌ها نفر جان خود را در راه نظام می‌دهند


رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب خواستار تشریح و توضیح ظلم‌ها و فسادهای خاندان پهلوی از سوی تریبون‌داران شد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم آغاز همزمان سه هزار میلیارد تومان پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در سراسر کشور، با بیان تسلیت ایام فاطمیه و تبریک فرا رسیدن دهه فجر، گفت: رضاخان بیش از 4 هزار و 500 روستا را به زور گرفت. امام کاری کرد کارستان و این کار شوخی نبود. مسئولین فرهنگی ما چه آنهایی که صاحب ترییون هستند، چه آنهایی که بالای منبر می‌روند و چه آنهایی که در دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه فعال هستند در رابطه با اطلاع‌رسانی این موارد آن طور که باید کوتاهی کردند. باید شناسنامه زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی را برای مردم گفت که یکی از عوامل سقوط این خاندان فساد حاکم بر این دربار بود.
وی گفت: ۱۳ سال یک بهایی در این کشور نخست وزیر بود و چه جنایت‌هایی که انجام دادند، عوامل متعددی در سقوط آنها مؤثر بود که از جمله آنها فساد بود. آنها مملکت را فروختند. در کتابی که شاه تحت عنوان «پاسخ به تاریخ» نوشته است، می‌گوید زمانی که ژنرال‌ هایزر وارد ایران شد، من خبر نداشتم. علتش این بود که امریکایی‌ها برای حضور در کشور نیازی به گذرنامه و ویزا نداشتند، همانند کشور خودشان بود. وضعیت ما در زمان شاه چنین بود. رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: اکنون نیز دشمنان برای مذاکره کردن التماس می‌کنند، رهبری پیش از این قضایا گفتند نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگی واقع خواهد شد و اکنون نیز همین اتفاق افتاد، ترامپ جنایتکار تا آخرین لحظه دست از دشمنی بر نداشت و قاتل شهید بزرگوار شهید سلیمانی بود و اعتراف کرد. خداوند نیز چنان کرد که در سالگرد این شهید بزرگوار او نیز ساقط شد. محمدی گلپایگانی ادامه داد: راز و رمز موفقیت‌ها در اتحاد مردم و ارتباط‌ آنها با رهبری عالیقدر است. مردم به دنبال رهبر خود بودند و هستند و خواهند بود. حضرت آقا لب تر کنند هزاران بلکه میلیون‌ها نفر حاضرند جان خود را در راه این نظام بدهند.

احوالپرسی از آیت‌الله نظری خادم‌الشریعه
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی همچنین از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی جویای حال آیت‌الله نظری خادم‌الشریعه شد. در پی کسالت آیت‌الله نظری خادم‌الشریعه و بستری شدن ایشان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی جویای حال این عالم پارسا شد و ضمن ابلاغ سلام رهبر انقلاب، برای سلامتی و بهبود ایشان دعا کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7554/2/567901/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها