سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم  و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

تا کی باید شاهد جولان معتادان باشیم/ علی امانی از فولادشهر اصفهان:  تاکی باید شاهد باشیم معتادان زن و مرد همین‌طور در محله‌ها جولان بدهند و در محله‌ها شوتینگ‌ها خوابگاه آنها شده است. هرچه به شهرداری و نیروی انتظامی فولادشهر (اصفهان) اطلاع می‌دهیم، فایده ندارد و هرچه در دسترس‌شان باشد، به سرقت می‌برند. امیدواریم مسئولان برای کنترل این اوضاع چاره‌ای بیندیشند.
آزاد سازی سهام عدالت / یک شهروند:  درخصوص آزادسازی سهام عدالت که هر شخص خودش بتواند خرید و فروش کند پیگیری نمایید. چرا وقتی خودمان مثل سایر سهم‌ها می‌توانیم خرید و فروش کنیم به بانک یا کارگزاری واگذار بشود تا آنها هم هر وقت دوست داشتند اقدام کنند و بعد از چند ماه کم کم پولش را واریز کنند.
لطفاً به داد معلمان جدیدالاستخدام برسید/ یک شهروند:  لطفاً به داد معلمان جدیدالاستخدام برسید که باسخت‌ترین شکل ممکن با آزمون و مصاحبه وگزینش واردآموزش و پرورش شدند و اکنون با مدرک دکتری و ارشد و تأهل و30سال سن فقط 2 میلیون وپانصد هزار تومان دریافت می‌کنند و تا چند سال شامل رتبه‌بندی نمی‌شوند.
تأمین مسکن برای اقشار دیگر جامعه/ هومن عدالت:  چرا دولت محترم فقط به فکر تأمین مسکن زوج‌های جوان است؟ مگر افراد میانسال که فاقد مسکن هستند احتیاج به سرپناه ندارند؟ لطفاً برای این افراد نیز امتیازاتی در نظر گرفته شود.
چرا مطبوعات نمایندگان مجلس را صاحبان قدرت معرفی می‌کنند؟ آقای اسدپور:  این آقایی که به‌عنوان نماینده وارد مجلس شده با 8000 رأی و به سرباز وظیفه سیلی می‌زند. آن وقت مطبوعات می‌نویسند صاحبان قدرت. کدام قدرت؟ هر قدرتی که از قانون نشأت می‌گیرد عین صواب و صلاح است و اگر خارج از قانون باشد عین فساد است. این چه صفتی است که مطبوعات عنوان نمودند صاحبان قدرت. مگر مردم به این افراد رأی دادند که بیایند و قانون را زیر پا بگذارند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7554/1/567891/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها