سیل پیام‌ها از چهره‌های فوتبالی تا سیاسی

آسوده بخواب مهرداد


خبر درگذشت مهرداد میناوند آنقدر غافلگیر کننده بود که فضای مجازی به یکباره در تصرف تصاویر تلخ و شیرین این پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی درآمد. علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در اینستاگرام خود نوشت:«نمی‌دونم چی بگم، باورکردنی نیست، مهرداد از بین ما رفت.» محمد‌جواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات با انتشار یک استوری درگذشت میناوند را تسلیت گفت. مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان هم این پیام را برای درگذشت میناوند منتشر کرد: «درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور شوک بزرگی برای جامعه ورزش بود. این ورزشکار عزیز در همان سنین جوانی و در ۲۰ سالگی ستاره فوتبال ایران شد و خیلی زود به‌عنوان یکی از سفرای فوتبال ایران به اروپا رفت و با درخشش خود غرور و افتخار را به فوتبال کشورمان هدیه داد. حضور او در تیم ملی و تلاشش برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران قابی است که برای همیشه در تاریخ ورزش کشور ثبت می‌ماند.» باشگاه استقلال هم با انتشار پیامی نوشت: «باشگاه استقلال به این وسیله درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده ایشان، باشگاه پرسپولیس و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال خواهان مغفرت برای او و صبر جمیل برای بازماندگان است.» مهدی مهدوی کیا، یحیی گل محمدی، پژمان جمشیدی، وریا غفوری، افشین پیروانی، سردار آزمون، مهدی طارمی، احمدرضا عابدزاده، سیدجلال حسینی، علی کریمی، فرهاد مجیدی، رضا شاهرودی، امیر قلعه نویی، برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون (2 سرمربی سابق پرسپولیس)، مهدی رحمتی، علی ضیا (مجری برنامه فرمول یک)، علیرضا منصوریان، محمد شریعتمداری (وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی)، محمود واعظی (رئیس دفتر رئیس جمهوری)، علی لاریجانی (مشاور مقام معظم رهبری)، محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه)، فریدون آسرایی و محسن یگانه (خواننده) و خیلی دیگر از فوتبالی‌ها و چهره‌های غیر فوتبالی و باشگاه‌های مختلف با انتشار متن احساسی این ضایعه را تسلیت گفتند.
لطفاً واکسن کرونا بخرید
در این میان تعدادی از ورزشکاران در شبکه‌های مجازی با انتشار مطالبی خواستار خرید واکسن کرونا شدند. مهدی مهدوی کیا، اسطوره فوتبال ایران هم با انتشار یک استوری از مسئولان درخواست کرد برای ویروس کرونا واکسن بین‌المللی تهیه کنند.علاوه بر این علی دایی هم از مسئولان درخواست کرد تا هرچه زودتر واکسن کرونا تهیه شود.
واکنش های خارجی به خبر پرواز ابدی مهرداد میناوند
بلافاصله پس از درگذشت چپ پای شماره 25 سابق تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه اشتورم گراتس اتریش( باشگاهی که میناوند دوران اوجش را در آن گذراند) نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. توئیتر رسمی این باشگاه خبر درگذشت میناوند را با انتشار عکس سیاه و سفید از زمان حضورش در این تیم، پوشش و اعلام داشت: «آسوده بخواب مهرداد.» همچنین سایت بلژیکی «له سوا» با انتشار عکسی از دوران حضور میناوند در اسپورتینگ شارلروا به این موضوع واکنش نشان داد و علاوه بر این سایت «کوریر» اتریش و اکانت رسمی شبکه الکاس قطر در توئیتر خود به این خبر پرداختند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7554/19/567865/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها