اخبار




شهادت یک مرزبان در مرزهای آبی قشم

گروه حوادث/  برخورد عمدی شناور قاچاقچیان با شناور مرزبانان پایگاه دریابانی در مرزهای آبی شهرستان قشم، منجر به شهادت یکی از مرزبانان و مجروح شدن 2 مرزبان دیگر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سید مرتضی اولادعلی معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی هرمزگان در این باره گفت:  اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم حین گشت‌ زدن در مرزهای آبی شهرستان قشم برای مقابله با قاچاقچیان با تعداد زیادی شناور روبه‌رو شدند که حامل کالای ممنوعه و قاچاق بوده و به صورت گروهی درحال حرکت به سمت نوار مرزی بودند،  مرزبانان بلافاصله به شناورها دستور توقف  دادند اما  یک فروند از شناورهای قاچاقچیان به عمد و با نیت صدمه زدن به شناور سازمانی به آنها حمله‌ور شد که  در اثر این برخورد استواریکم حسن واعظی تختی به شهادت رسید و 2 مرزبان هم به خاطر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند.
وی در ادامه افزود:  شناور مهاجم از محل متواری شد و تلاش مأموران برای دستگیری سرنشینان آن ادامه دارد.


تصادف مینی بوس کارگران معدن در تکاب

گروه حوادث/   تصادف دو دستگاه مینی‌بوس حامل کارگران دو معدن طلای آق‌دره و زرشوران در شهرستان تکاب، یک کشته و ۱۸ زخمی بر جا گذاشت.
به‌ گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزآذربایجان غربی این حادثه حدود ساعت هفت و نیم صبح جمعه 10 بهمن در حالی رخ داد که کارگران معدن آق‌دره که شیفت شب بودند با مینی بوس از محل کار خود به خانه بر می‌گشتند و کارگران معدن زرشوران نیز سوار بر مینی بوس سرویس در حال رفتن به محل کار خود بودند که در ۳۵ کیلومتری شهرستان تکاب به تخت سلیمان با هم برخورد کردند؛ در این تصادف یک نفر جان باخت و 18 نفر زخمی شدند که حال۶ نفر از حادثه‌دیدگان وخیم گزارش شده است.
به‌گفته کارگران حاضر در صحنه تصادف، مصدومان به بیمارستان مهاباد و شهدای تکاب اعزام شده‌اند؛ کارگری که جان خود را از دست داده، راننده سرویس کارگران معدن طلای زرشوران و از مصدومان بیمارستان شهدای تکاب بود.
به‌گفته وی؛ تعداد مصدمان سرویس کارگران آق‌دره سه تا چهار نفر هستند اما تعداد کارگران سرویس معدن زرشوران به حدود ۱۰ تا ۱۱ می‌رسد.
علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

ردپای دختر جوان در سرقت میلیاردی از مرد داروساز

گروه حوادث/   شکایت مرد داروساز که مدعی است یکی از کارکنان داروخانه‌اش عامل سرقت میلیاردی از محل کار اوست منجر به دستگیری یک دختر جوان شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، مدتی قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس گفت: من صاحب چند داروخانه هستم. به‌خاطر شیوع بیماری کرونا، رفت و آمدم به داروخانه‌هایم را کمتر کرده و کارکنان داروخانه برای انجام کارهای مالی به شرکت من می‌آمدند تا اینکه امروز وقتی به‌شرکت رفتم متوجه سرقت میلیاردی از دفترم شدم.
پس‌از این شکایت تحقیقات از سوی مأموران پلیس آغاز شد. در بررسی‌های اولیه دوربین‌های مداربسته شرکت، تصاویر سارقان به‌دست امد. گرچه سارقان چهره‌هایشان را با ماسک و نقاب پوشانده بودند اما بررسی‌ها نشان می‌داد که عاملان این سرقت زن و مردی جوان هستند.
خانه سه میلیاردی
وقتی تصاویر به این مرد نشان داده شد، وی گفت: من به یکی از کارکنان شرکتم ظنین هستم. مدتی قبل دو خواهر در یکی از داروخانه‌های من کار می‌کردند. یکی از آنها برای انجام امور مالی داروخانه زیاد به شرکت من می‌آمد. البته چند هفته قبل هر دو خواهر تسویه کردند و رفتند. در این تصاویر زنی وجود دارد که خیلی شبیه یکی از این خواهرها به‌نام نیوشاست.
با سرنخی که مرد مالباخته در اختیار تیم تحقیق قرار داد، به‌صورت نامحسوس دو خواهر زیر نظر قرار گرفتند.در تحقیقات پلیسی مشخص شد که نیوشا، به تازگی خانه‌ای سه میلیارد تومانی خریداری کرده است. همین موضوع ظن کارآگاهان را به وی بیشتر کرد.
بنابراین مأموران خانه نیوشا را زیر نظر گرفتند. دقایقی بعد دختر جوان با یک پسر از خانه خارج شدند تا سوار خودرویی شوند که جلوی خانه منتظر آنها بود. در همین موقع مأموران از وی خواستند همراه آنها به اداره پلیس بیاید اما نیوشا با دیدن مأموران پا به فرار گذاشت و به آپارتمانش برگشت. سپس کیفی که همراه داشت را از پنجره به بیرون پرتاب کرد و راننده‌ای که قرار بود او را سوار کند کیف را برداشته و متواری شد. درنهایت مأموران موفق به دستگیری نیوشا و پسر جوانی که همراه او بود، شدند.
پس‌از انتقال وی به اداره آگاهی نیوشا منکر سرقت شد، اما کیفی که وی از پنجره بیرون انداخت و مدارک و شواهدی که علیه وی وجود دارد احتمال دست داشتن دختر جوان در این سرقت را بیشتر کرد. بنابراین تحقیقات از وی و پسر جوان برای کشف راز این سرقت ادامه دارد.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7554/12/567843/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها