سرقت میلیونی طلاهای زن همسایه



گروه حوادث/  زن جوان وقتی متوجه صندوقچه طلای همسایه‌اش شد با شوهرش نقشه سرقت طلاها را طراحی و اجرا کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود یک ماه قبل زن جوانی با مراجعه به کلانتری 102 پاسداران از سرقت طلاهایش به ارزش 800 میلیون تومان خبر داد. وقتی پرونده  در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت در بررسی میدانی صحنه جرم  ردپای زن و شوهر همسایه در این سرقت شناسایی شد. بدین ترتیب کارآگاهان این زوج را برای تحقیق و بازجویی به اداره آگاهی برده و با توجه به سرنخ‌های به دست آمده از متهمان آنها که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند  به سرقت طلاهای زن همسایه به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند.
سرهنگ کارآگاه «سعید مجیدی» رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در این باره گفت: مرد همسایه در بازجویی‌های اولیه مدعی شد به خاطر رفت و آمدهای خانوادگی زیادی که با شاکی داشتند  از وضعیت مالی آنها نیز باخبر بودند تا اینکه روزی همسرش که به خانه شاکی رفته بود متوجه می‌شود این زن طلاهای خود را کجا مخفی می‌کند و با بیان موضوع به شوهر خود نقشه سرقت را ترتیب داده و قرار شد در ملاقات بعدی کلید خانه آنها را ربوده و در فرصت مناسب طلاها را سرقت کنند.
همچنین متهم در ادامه بازجویی اعلام داشت، پس از سرقت طلاهای شاکی، آن را در بازار تهران به یک دلال فروختیم و آدرس و شماره‌ای از او نداریم.
سرهنگ مجیدی ادامه داد: کارآگاهان این پایگاه با بکارگیری شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم، مخفیگاه مالخر به نام رحمت را شناسایی کردند و در سحرگاه بیست و سوم دی  طی یک عملیات غافلگیرانه در محدوده میدان خراسان وی دستگیر و در بازرسی از محل اختفای او مقداری از طلاهای مسروقه به وزن تقریبی ۱۳۵ گرم کشف شد.
این مقام پلیسی اضافه کرد: هر ۳ متهم با قرار صادره برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار این پلیس قرار گرفتند و اقدامات تکمیلی برای آشکار شدن زوایای پنهان پرونده، شناسایی سایر شاکیان و محل‌های سرقت احتمالی کماکان در دستورکار کارآگاهان این پایگاه است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7554/12/567842/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها