تمدید دوباره نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ساعت 24 روز جمعه


گروه فرهنگی / نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای 2 روز دیگر هم تمدید شده؛ پس نگران نباشید چراکه تا ساعت 24 روز دهم بهمن‌ماه جاری برای تهیه کتاب‌های موردعلاقه‌تان فرصت دارید. هرچند که بهتر است خرید خود را به ساعات پایانی جمعه موکول نکنید و افزایش بار ترافیک اینترنتی و کند شدن سرعت آن ‌را هم در نظر بگیرید. اگر هنوز فرصتی برای مراجعه به سایت نمایشگاه و خرید کتاب پیدا نکرده‌اید، ناشران حاضر در این رویداد نشر در بخش‌های عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی، آموزشی، لاتین و عربی میزبانی علاقه‌مندان را در خلال برپایی نخستین دوره این نمایشگاه مجازی بر عهده‌دارند.
همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان‌ شده برای کتاب‌های ناشران داخلی تخفیف 20 درصدی و برای کتاب های ناشران خارجی که از 28 کشور جهان با تازه‌های نشر خود در نمایشگاه کتاب شرکت کرده‌اند تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده است. در نخستین دوره این رویداد بیش از یک هزار و 732 ناشر داخلی و  180 ناشر خارجی به عرضه بیش از 120 هزار عنوان کتاب فارسی‌، عربی و لاتین پرداخته‌اند. از ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به ارسال رایگان 3 تا 6 روزه کتاب‌های خریداری‌شده به خانه‌های مردم اشاره کرد؛ حالا فرقی هم ندارد که خریدار مذکور ساکن یکی از کلانشهرهای بزرگ کشورمان باشد یا اهل روستایی دورافتاده در مناطق مرزی. بااینکه یکی از مهم‌ترین هدف‌ها در برگزاری این نمایشگاه کمک به جبران بخشی از آسیب‌های وارد آمده به نشرمان است اما از این طریق فرصتی برای دسترسی عموم علاقه‌مندان به تازه‌های نشرمان هم فراهم‌شده است. این مسئله به‌ویژه در شرایطی که بخش عمده‌ای از ناشران در تهران مشغول فعالیت هستند اهمیت زیادی دارد.  خرید کتاب از طریق نشانی الکترونیکی tehranbookfair.ir روندی شبیه دیگر خریدهای اینترنتی دارد؛ توجه داشته باشید که آدرس پستی محل سکونت خود را به همراه شماره تماس به‌درستی ثبت کنید تا درخصوص دریافت کتاب‌های خود با مشکلی روبه‌رو نشوید.
بااین‌حال اگر با مشکل یا سؤالی درزمینه خرید یا دریافت کتاب‌های خود روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره تلفن91009898- 021 که به‌عنوان مرکز تماس نمایشگاه اعلام‌شده، تماس بگیرید.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7553/19/567796/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها