شکست میلان در دربی دلامادونینا در شب اخراج زلاتان



مسابقات فوتبال در اروپا سه‌شنبه شب پیگیری شد که در یکی از دیدارهای جذاب و پرحاشیه، اینتر در دربی دلامادونینا با پیروزی 2-1 مقابل میلان راهی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا شد. گل‌های اینتر توسط لوکاکو (71-پنالتی) و اریکسن (98) به ثمر رسید و تک گل میلان را زلاتان ابراهیموویچ (31) به ثمر رساند. این نتیجه در حالی رقم خورد که ابراهیموویچ برای میلان گل برتری را به ثمر رساند اما اخراج این بازیکن، زمینه شکست روسونری را فراهم کرد. در دقایق پایانی نیمه اول درگیری زلاتان و لوکاکو، جو بازی را کاملاً متشنج کرد و داور در نهایت به هر دو کارت زرد داد. در ابتدا درگیری لفظی بین این دو بازیکن رخ داد و لوکاکو سمت ستاره سوئدی رفت و در مقابل مهاجم میلان هم ضربه‌ای با سر به پیشانی حریف زد. پس از آن بازیکنان دو تیم وارد معرکه شده و این دو را از هم جدا کردند اما این دو دست‌بردار نبودند و از دور برای هم خط و نشان می‌کشیدند. حتی زلاتان وعده ادامه درگیری در بیرون از زمین و داخل تونل ورزشگاه را داد و لوکاکو هم الفاظ نامناسبی را خطاب به او به کار برد. توتو مرکادو، مهاجم اینتر انتهای بازی اعلام داشت که زلاتان جملاتی را می‌گوید که لوکاکو آن جملات را تعبیر بی‌احترامی به مادر و اعتقاداتش می‌کند و در مقابلش لوکاکو که خیلی عصبانی شده بود، پاسخ او را می‌دهد. زلاتان که به دلیل درگیری با لوکاکو یک کارت زرد داشت، در نیمه دوم به دلیل خطا روی کولاروف، کارت زرد دیگری را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. همچنین در هفته بیستم از مسابقات لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی با پیروزی 5-0 در خانه وست‌بروم، به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. آرسنال در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 ساوتهمپتون را شکست بدهد. وستهام در خانه کریستال پالاس به میدان رفت و 3-2 پیروز شد. در دیگر دیدار لیدزیونایتد در سنت جیمز پارک میهمان نیوکاسل بود و 2-1 به پیروزی رسید.
درخشش قوچان‌نژاد و تجلیل سایت هلندی از او
همچنین سه‌شنبه لژیونرهای فوتبال برای تیم‌های خود به میدان رفتند و از هفته نوزدهم رقابت‌های اردی ویسه، زووله میزبان هراکلس بود و این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. در این بازی زووله 2-0 عقب بود اما موفق شد دو گل خورده را جبران کند. گل تساوی بخش زووله توسط رضا قوچان‌نژاد زده شد. قوچان‌نژاد در این بازی در ابتدا نیمکت‌نشین بود اما از دقیقه 70 وارد میان شد و 3 دقیقه بعد گلزنی کرد. سایت fcupdate در گزارش خود نوشت که قوچان‌نژاد دوباره ارزش طلایی خود را به عنوان یک یار ذخیره نشان داد. این رسانه هلندی نوشت که «مرد قهرمان» هفته گذشته تنها پس از 3 دقیقه دوباره گلزنی کرد و به این دربی زیبا خاتمه داد. این رسانه هلندی قوچان‌نژاد را بهترین بازیکن زمین نامید.
قوچان‌نژاد درباره گلزنی دوباره خود در لیگ هلند گفت: من می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارم و خوشحالم که دوباره چنین عملکردی داشتم. در خصوص شرایطم زیاد حرف زده شده و من ناراحتی‌ام را مخصوصاً در رسانه‌ها نشان داده‌ام. البته ناراحتی من مستقل از تعهدم نسبت به این باشگاه است و رفتارم مثل سابق خواهد بود. چه بازی کنم، چه بازی نکنم، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.»
از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، آنتورپ در خانه یوپن به میدان رفت و با دو گل پیروز شد. در این بازی علیرضا بیرانوند، سنگربان ایرانی در ترکیب اصلی آنتورپ حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد و باز هم با کلین‌شیت درخشید. آنتورپ با این برد 40 امتیازی شد و تا رده دوم صعود کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7553/18/567792/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها