واکنش پیشکسوتان سرخابی به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا


قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا 2021 دیروز انجام شد و پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس در این خصوص اظهارنظر کردند.
■ محسن خلیلی: برای نایب قهرمان آسیا و تیمی که در سه سال گذشته دو بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر بوده است نباید فرقی کند که برابر چه تیمی بازی می‌کند. اگر تفکر پرسپولیس قهرمانی در آسیا باشد نباید به نام رقبا در گروه توجهی کند.
■ اسماعیــــل حلالـــــی:کشورهای آسیا، پرسپولیس را به عنوان یک مدعی اصلی فتح جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا می‌دانند اما اگر کار حرفه‌ای انجام ندهیم، آسیب می‌بینیم. اگر خودمان باشیم این تیم‌ها حریف ما نمی‌شوند.
■ محمود کلهر: پرسپولیس در گروه بسیار خوبی قرار گرفت این تیم تجربه خوبی از لیگ قهرمانان فصل گذشته دارد و می‌تواند با شرایط خوبی در این مسابقات حضور پیدا کند. پرسپولیس می‌تواند به راحتی از گروهش صعود کند و اگر بدون حاشیه در لیگ قهرمانان حاضر شوند قطعاً موفق می‌شود.
■ بهتاش فریبا: حسن حضوراستقلال در گروه مرگ این است که تیم‌ها بسیار قوی هستند و یکدیگر را کنار می‌زنند و نکته بد ماجرا همینجاست که کار برای صعود سخت است. مسأله‌ای که باید به آن توجه کرد این است که سطح فنی این گروه باید بیش از گروه‌های دیگر مسابقات باشد.
■ محمد مؤمنی: به نظرم استقلال در گروه خوبی قرار گرفته است. همه می‌گویند که این تیم در گروه مرگ قرار گرفت اما به نظر من این گروه جای خوبی است که استقلال با ارائه دانش فوتبالی و تاکتیک‌های فنی ارزیابی شود.
■ ستار همدانی: قبلاً هم استقلال در گروهی قرار گرفته بود که خیلی به این گروه شباهت داشت. استقلال مقابل الدحیل کار سختی خواهد داشت و الشرطه و الاهلی هم تیم‌های قدرتمندی هستند با این حال استقلال در آسیا با دو قهرمانی خوش آوازه است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7553/18/567788/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها